گارگاه تحلیل تکنیکال بازار سرمایه

گروه راهبران اقتصادی آرمان و شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات ایران به منظور ارتقا آگاهی علاقه مندان به فعالیت در بازار سرمایه و شیوه های سرمایه گذاری در بورس کارگاه آموزشی تحلیل تکنیکال بازار سرمایه برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز، گروه راهبران اقتصادی آرمان و شرکت کارگزاری بانک توسعه صادرات ایران به منظور ارتقا آگاهی علاقه مندان به فعالیت در بازار سرمایه و شیوه های سرمایه گذاری در بورس اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تحلیل تکنیکال بازار سرمایه نموده است.

در این کارگاه آموزشی به سوالات متعددی در خصوص چگونگی سرمایه گذاری با  استفاده از ابزار تحلیل تکنیکال در بورس، زمان درست برای خریدن سهم و یا فروش آن، تشخیص قیمت مناسب سهم برای خرید و خروج از سهم توسط کترشناس حوزه بازار سرمایه پاسخ داده می شود.

این کارگاه آموزشی به صورت رایگان در تاریخ دوم مهرماه سال جاری ازساعت 14:30- 16:30در محل ساختمان گروه راهبران اقتصادی آرمان واقع در خیابان عماد مغنیه برگزار می شود.

 با توجه محدودیت ظرفیت،علاقه مندان می توانند برای ثبت نام تا تاریخ 31 شهریورماه به  آدرس http://yon.ir/TTahlil  مراجعه کنند.

کد خبر 25298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =