معرفی کالاهای ممتاز ایرانی در نمایشگاه بین المللی عراق

نمایشگاه عراق، به عنوان مهمترین رویداد تجاری عراق، با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و موافقت وزارت تجارت عراق برگزار خواهد شد

رایزن بازرگانی ایران در عراق از معرفی تولیدات ایرانی در قالب پاویون اختصاصی  ایران در چهل و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق خبر داد و گفت: این نمایشگاه، به عنوان مهمترین رویداد تجاری عراق، با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و موافقت وزارت تجارت عراق برگزار خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از روابط‌ عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، ناصر بهزاد با اشاره به حضور بیش از 20 کشور در مساحتی به وسعت 1600 مترمربع افزود:  شرکت‌های ایرانی محصولات خود را در بخش‌های مواد غذایی، صنعتی، منسوجات، شوینده، آرایشی و بهداشتی، چینی آلات،  فلزی،  ماشین آلات، صنایع دستی به نمایش خواهند گذاشت.

وی اظهار داشت: شعار امسال این نمایشگاه "حرکت به  سمت بازسازی  به مانند آزادی و پیروزی" است و قطعا مشارکت شرکتهای توانمند ایرانی در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده می‌تواند در همکاری و تعاون با شرکتهای عراقی موجب رونق روابط اقتصادی را فراهم آورد.

رایزن بازرگانی ایران در عراق برگزاری نمایشگاههایی از این دست را فرصت مغتنمی جهت توسعه مناسبات بازرگانی دو کشور و ایجاد بستر مناسب جهت ترویج و بازاریابی تخصصی دانست.

بهزاد روند افزایش صادرات ایران به عراق در شش ماهه نخست سالجاری را نشانگر اقبال خوب این بازار به تولیدات ایرانی عنوان کرد که با حضور مستمر و برنامه ریزی شرکتهای بخش خصوصی می‌تواند نوید بخش مشارکت عینی در تامین پایدار کالا- جایگاه سازی در بازار عراق و ارز آوری برای کشورمان گردد.

گفتنی است، چهل و پنجمین دوره از نمایشگاه بین المللی بازرگانی عراق  از 19 تا 28  آبان‌ماه سال جاری به مدت 10 روز در محل سایت نمایشگاههای بین المللی بغداد برگزار خواهد شد.

کد خبر 25527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =