پیگیری مشکل تامین مواد اولیه صنایع مستقر در شهرکهای صنعتی

صالحی نیا: فلسفه وجودی ما این است که با بهبود مستمر فضای کسب و کار، هر روز به رونق یک واحد تولیدی کمک کنیم

معاون وزیر صمت و سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ‌گفت: فلسفه وجودی ما این است که با بهبود مستمر فضای کسب و کار، هر روز به رونق یک واحد تولیدی کمک کنیم.

به گزارش شاتا، محسن صالحی نیا در نشست هم اندیشی با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی استان تهران با بیان این مطلب، افزود: همه تلاش ما در این راستا است که واحدهای تولیدی فعال باشند و چرخ تولید به صورت منظم و با تمام قدرت بچرخد.

وی با بیان اینکه سیاست 'وزیر صمت' نیز بر حمایت همه جانبه از تولید است، تصریح کرد: هماهنگی با دستگاه‌های مرتبط با واحدهای تولیدی مانند سازمان محیط زیست را برای حل و فصل مسایل و مشکلات فراروی واحدهای تولیدی در دستور کار قرار خواهیم داد.

صالحی نیا همچنین به موضوع تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی مسایل و مشکلاتی را که راجع به ترخیص تجهیزات و مواد اولیه خود با گمرک دارند، به ما منعکس کنند تا در اولین فرصت مورد بررسی و حل و فصل قرار دهیم.

سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با اشاره به برخی پیشنهادات مطرح شده در این جلسه، بیان کرد: برگزاری این گونه جلسات را به صورت مستمر برای شنیدن مهمترین مسایل و نقطه نظرات مربوط به شهرک‌های صنعتی در دستور کار داریم و در همین راستا جلسه بعدی با اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی استان تهران دهه اول دی ماه برگزار خواهد شد.

صالحی نیا بازدیدهایی منظم از شهرکهای صنعتی را از دیگر کارهای خود دانست و افزود: با این بازدیدها از نزدیک با مسایل و مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی و مهمترین مسایل مربوط به شهرک‌ها بیشتر آشنا می شویم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به موضوع آموزش و ارتقای سطح علمی فعالان حوزه تولید ، گفت: از راه‌اندازی و فعالیت دپارتمان‌های آموزشی در شهرک‌های صنعتی استقبال می کنیم.

معاون وزیر صمت هماهنگی و هم افزایی با دستگاههای مرتبط را برای حل و فصل مشکلات صنعتگران مثمر ثمر دانست و تصریح کرد: ارتباطات خوبی با سایر دستگاه‌ها از جمله محیط زیست و سازمان امور مالیاتی داریم و از امضای تفاهم نامه‌ها و توافق نامه ها با این گونه دستگاهها برای کمک به حوزه تولید و اشتغال استقبال می‌کنیم.

در ادامه این جلسه مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران با اشاره به برخی موارد مطرح شده توسط اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی این استان، بیان کرد: شرکت شهرک های صنعتی استان تهران به عنوان بال و یاور شرکتهای خدماتی، هر گونه حمایت و همکاری را دریغ نمی کند.

شاپور قنبری همچنین تصریح کرد: این جلسات را به صورت تخصصی تر در درون شهرکهای صنعتی استان برگزار می کنیم و نظرات ارایه شده را جمع بندی و پیگیری خواهیم کرد.

عزیزاله قربانی'معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای سازمان' نیز تشکیل یک دبیرخانه دائمی برای ارسال نقطه نظرات فعالان این حوزه و پیگیری آنها را ضروری دانست و گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به بالندگی حوزه تولید استفاده کرد.

گفتنی است در این جلسه که معاونت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی نیز حضور داشتند، اعضای هیات مدیره و مدیران عامل شرکت‌های خدماتی شهرکهای صنعتی استان تهران مهمترین مسایل و مشکلات فراروی حوزه کاری خود را ارایه دادند و راجع به این مسایل بحث و تبادل نظر شد.

کد خبر 25866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =