پرچمداری بخش خصوصی در اکسپو ۲۰۱۸

ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۸ با عنایت به فرمایشات مقام رهبری در جهت عمل به توصیه های ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال جاری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی با هدف افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال در جامعه بر آن شد که دور سوم این نمایشگاه را برگزار کند

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز،رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی، اکسپو ۲۰۱۸، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۸ با عنایت به فرمایشات مقام رهبری در جهت عمل به توصیه های ایشان در خصوص اقتصاد مقاومتی و شعار سال جاری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی با هدف افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال در جامعه بر آن شد که دور سوم این نمایشگاه را برگزار کند.

مجید تکبیری گفت: ایران اکسپو با هدف بازاریابی در داخل، تقویت بنیه تولیدی شرکت های کوچک و متوسط با حضو شرکت های مطرح و فاخر صادراتی، بی اثر کردن تحریم ها علیه مردم ایران با دیپلماسی اقتصادی و نیز پرچمداری بخش خصوصی است.

وی افزود: ۵۹۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۵۴ کشور دنیا  و  ۲۵ هیات تجاری در این رویداد ملی صادراتی حضور دارند. لازم به ذکر است برای اولین بار پاویون ای سی تی، در این نمایشگاه حضور دارد، همچنین پیش بینی می شود ۴۰۰ نشست بی تو بی با حضور تجار خارجی و تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایرانی برگزار شود.

رییس ستاد برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی از  رشد چشمگیر در استقبال تجار کشورمان از این نمایشگاه در حوزه های دوازده گانه صنایع غذایی، کشاورزی، خودرو، قطعات صنعتی، برق، انرژی و مکانیک، فرش، نساجی، چرم و پوشاک، صنعت چوب، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات سلولوزی بهداشتی، تجهیزات پزشکی و بیمارستانی، دارو، صنعت ساختمان، خدمات فنی و مهندسی، معدن و پتروشیمی اعلام آمادگی کردند که از این تعداد ۵۰ مجموعه از شرکت های بزرگ صادراتی مطرح کشور هستند.

به گفته تکبیری، اکسپو ۲۰۱۸ میزیان تجار و بازرگانانی از کشورهایی چون، هلند، نروژ، اتریش، چین، روسیه، آفریقای جنوبی، عراق، عمان، قطر، ترکیه، بوسنی، پاکستان و ترکمنستان است.

 

کد خبر 26016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =