توانمندی بخش خصوصی برای عبور از بحران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: کشورهای حاضر در این نمایشگاه برتوان و ظرفیت بخش خصوصی صحه گذاشته و توانمندی بخش خصوصی را برای تداوم و توسعه مناسبات اقتصادی تایید کردند

 به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز عصر امروز بیست و پنجم آذرماه اختتامیه سومین  نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با حضورعلیرضا قاسمی فرزاد، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران، مجید تکبیری رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه اکسپو و جمعی از صادرکنندگان حاضر در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار شد.

قاسمی فرزاد ضمن تقدیر و تشکر از شرکت های تولیدی صادراتی حاضر در عرصه صادرات کشور، گفت: امروز حضور در عرصه تولید، یک بار سنگین است که هر کسی آن را به دوش نمی کشد و کسانی که در این برهه  و در این شرایط فعالیت خود را ادامه می دهند کار بزرگ و ارزشمندی انجام می دهند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران افزود: دشمن تلاش دارد با فشار و تحریم بر حوزه اقتصادی، تاثیر منفی بر کشور وارد کند که با حضور و ادامه فعالیت شما موفق نخواهد شد.

وی اظهار داشت: کشورهای حاضر در این نمایشگاه برتوان و ظرفیت بخش خصوصی صحه گذاشته و توانمندی بخش خصوصی را برای تداوم و توسعه مناسبات اقتصادی تایید کردند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: آینده روشن است و تردیدی نداریم که با خودباوری که این نظام به ما داده است، از بحران ها عبور خواهیم کرد و در جایگاه های بهتری خواهیم ایستاد.

مجید تکبیری نیز بعنوان رئیس ستاد برگزاری اکسپو 2018 با ذکر این مهم که هدف از برگزاری سومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور، کشاندن بازاریابی صادراتی از خارج به داخل کشور است، گفت: یکی از ابزارهای دستیابی به این هدف برگزاری نشست های تخصصی B TO B است که در این نمایشگاه خوشبختانه در حد مورد انتظار و مطلوب بود.

وی با ابزار خرسندی از روند برگزاری نشست های تخصصی صادراتی در اکسپو 2018 گفت: گزارش های اولیه نمایشگاه حاکی از انعقاد حدود 120 تفاهم نامه تجاری طی برگزاری این نمایشگاه بوده که توسط شرکت های نوپا و معظم حاضر در اکسپو 2018 صورت گرفته است.

تکبیری برپایی پاویون ویژه ICT توسط وزارت ارتباطات و حضور فعال مقامات این وزارت خانه را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم سلسله نمایشگاه های اکسپو بتواند بستر حضور بخش خصوصی را بعنوان یکی از ارکان مهم و موثر صادرات کشور مهیا کند.

 

کد خبر 26046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =