رتبه نخست صندوق  ضمانت صادرات در شاخص های عملکردی

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز وزارت صنعت، معدن و تجارت، رتبه اول را به صندوق ضمانت صادرات در شاخص های اختصاصی عملکردی تخصیص داد.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز وزارت صنعت، معدن و تجارت، رتبه اول را به صندوق ضمانت صادرات در شاخص های اختصاصی عملکردی تخصیص داد.

 بر اساس ارزیابیهای سازمان امور اداری و استخدامی کشور از عملکرد سال 1396صندوق ضمانت صادرات ایران ‌در شاخص‌های عمومی از مجموع 1000 امتیاز ، 909.82 امتیاز و در شاخص‌های اختصاصی نیز تمامی امتیازهای ممکن(1000 امتیاز) را کسب  نمود.

 همچنین صندوق ضمانت صادرات ایران در بین سازمان‌های وابسته وزارت صنعت، معدن و تجارت در شاخصهای عمومی رتبه دوم  و در شاخصهای اختصاصی به رتبه اول نایل شده است.

شایان ذکر می باشد از مجموع امتیازات شاخصهای عمومی و اختصاصی نیز این صندوق با تحقق 95.5 درصد ازکل امتیازات، جایگاه دوم را در میان سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه وزارت صنعت، معدن و تجارت کسب نموده است.

همه ساله سازمان امور اداری و استخدامی کشور، سازمانها و شرکتهای دولتی را  با شاخصهای عمومی عملکرد در 7 محور اصلاح ساختار سازمانی، دولت الکترونیک، سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقاء بهره‌وری، ارتقاء سلامت اداری، مسئولیت پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام عملکرد و شاخصهای اختصاصی مورد ارزیابی قرار می دهد.

 

 

 

 

 

کد خبر 26071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =