تسلط بانک مرکزی بر بازار ارز پرقدرت‌تر از همیشه

سیاست‌های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، برمبنای نظرات کارشناسی تداوم می‌یابد

رئیس بانک مرکزی: سیاست‌های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، برمبنای نظرات کارشناسی تداوم می‌یابد.

­عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: تسلط و احاطه بر بازار ارز، پرقدرت‌تر از همیشه است و سیاست‌های بانک مرکزی برای تقویت ارزش پول ملی و واقعی شدن نرخ ارز، برمبنای نظرات کارشناسی و واقعیت‌های اقتصادی تداوم می‌یابد.

رئیس بانک مرکزی گفت: ثبات نسبی ایجاد شده در بازار ارز، به همراه تقویت تدریجی ارزش پول ملی کشور که موجب آرامش در میان اقشار مختلف مردم شده است، با ترفند‌هایی از طرف کسانی همراه شده که با اهداف مختلف از جمله کسب سود از نوسانات بازار، علیه ثبات و آرامش اقتصادی کشور جو روانی ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: درج مطالب جعلی به نقل از اینجانب درباره ذخائر ارزی و سرنوشت برخی از سپرده‌های بانکی و کسری بودجه و ... و بازنشر آن در فضای مجازی و بزرگ نمائی برخی اظهارات و اخبار بین‌المللی برای ایجاد نگرانی از وضعیت ارزی کشور در بین مردم، از جمله این موارد است.

رئیس کل بانک مرکزی با تاکید بر اینکه ذخائر ارزی کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: لازم است بار دیگر یادآوری کنم که بانک مرکزی ضمن صیانت لازم از سپرده‌های مردم در بانک‌ها، اصلاح و به روزرسانی نظام بانکی را با دقت طراحی و اجرا می‌کند. 

وی ادامه داد: مجموعه بانکی تمام ظرفیت خود را برای تقویت تولید و رشد اقتصادی به کار می‌گیرد.

کد خبر 26097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =