اقتصاد مقاومتی بهترین نسخه اقتصادی برای کشور

جهانگیری: اقتصاد مقاومتی چه در دوران قبل از تحریم و چه بعد از تحریم ها یک نسخه بسیار خوبی برای اقتصاد ایران محسوب می شود که مورد اجماع اهل اقتصاد و ابلاغ رهبر معظم انقلاب نیز است

معاون اول رئیس جمهوری گفت: راه برون رفت از شرایط حساس و پیچیده پیش روی کشور انسجام و تفاهم بیش از پیش میان ملت و دولت است.

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول، اسحاق جهانگیری سه شنبه شب در نشست بررسی مشکلات و مسائل سیستان و بلوچستان با حضور وزرا، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، استاندار، نمایندگان مجلس، مدیران و مسئولان، معتمدان و نخبگان این استان در تالار فردوسی زاهدان اظهار داشت: نباید به مردم دروغ گفت بلکه باید شرایط سخت و دشوار را با مردم درمیان گذاشت تا از طریق اتحاد، انسجام و وحدت ملی بتوان از آن خارج شد.

وی ادامه داد: وجود وحدت در اقوام کشور موجب یاس و نا امیدی دشمنان می شود.

معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه برای رفع مشکلات همه مسئولان چه در دولت چه در مجلس باید با جدیت تلاش کنند گفت: دل مردم را خالی کردن و یک سره آیه یاس و ناامیدی خواندن هنر نیست.

جهانگیری با اشاره به شرایط پیش روی کشور گفت: هم اینک در بدترین شرایط درآمد نفتی قرار داریم و مجموع کل بودجه سال آینده کشور 1700 هزار میلیارد تومان است.

معاون اول رئیس جمهوری گفت: ما در شرایط حساسی قرار داریم به همین سبب مردم ایران باید با دقت و حساسیت مسائل را دنبال کنند زیرا دشمنان به هر بهانه ای ما را مورد تهاجم قرار می دهند.

وی افزود: تلاش ما بر این بود که با زبان گفت و گو و تعامل به دنیا ثابت کنیم که آن ها راه را اشتباه رفته اند و ما درست مسیر را طی کردیم که این محقق شده است.

جهانگیری افزود: آمریکا با خارج شدن از برجام مجددا تحریم ها را علیه کشور ما از سر گرفت.

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی گفت: اقتصاد مقاومتی چه در دوران قبل از تحریم و چه بعد از تحریم ها یک نسخه بسیار خوبی برای اقتصاد ایران محسوب می شود که مورد اجماع اهل اقتصاد و ابلاغ رهبر معظم انقلاب نیز است.

معاون اول رئیس جمهوری تاکید کرد: در دوره جدید آمریکایی ها با فشارهایی که به کشور ما و دیگران وارد کردند نشان دادند که ایران در دنیا سرافراز و اهل منطق، گفت و گو و از حدود قانونی خود تجاوز نمی کند اما درست در نقطه مقابل، آمریکا قرار دارد که درباره ایران از همه قوانین تجاوز کرده است.

جهانگیری افزود: هم پیمانان درجه یک آمریکا چه در بخش سیاسی و چه در حوزه دیپلماسی ابراز کردند که پشتیبان ایران هستند.

وی تاکید کرد: همچنین در دنیا ثابت شد که کشورهای مستقل و قدرتمند در مقابل آمریکا یک ضعف جدی دارند.

کد خبر 26185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =