ابلاغ دستورالعمل جدید نظارت بیشتر بر بازار

دادستان کل کشور از تدوین دستورالعملی برای نظارت بیشتر بر بازار مصرف مردم خبر داد و گفت این دستورالعمل به سراسر کشور ابلاغ خواهد شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در نشست معاونین و رؤسای اداره های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس این دستورالعمل دادستان ها را مکلف کرده ایم که در این فصل از سال در استان ها کمیته ویژه ای با حضور مسئولان مرتبط تشکیل دهند تا بر بازار کالاهای ضروری مردم نظارت بیشتری شود.

وی ادامه داد: در واقع یک هیأت با محوریت دادستان ها تشکیل شود تا نظارت مستمر و بیشتری بر مراکز تولید، انبارها و بازار مصرف مردم داشته باشند و چند نوع از اقلام مورد نیاز مردم را به خوبی تأمین کنند.
منتظری گفت: امروز مراحل نهایی ابلاغ این دستورالعمل طی می شود و از هفته آینده دادستان های سراسر کشور مکلف هستند این کمیته ویژه را تشکیل دهند تا در این فصل از سال نظارت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: از تولید کنندگان نیز انتظار داریم برای خدمات رسانی به مردم همکاری کنند و کام مردم را در آستانه عید نوروز شیرین تر و با انصاف بهتر و سود کمتر فعالیت کنند تا مشکلی برای اقشار کم درآمد جامعه پیش نیاید.

کد خبر 26331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =