پرداخت بسته حمایتی جامعه هدف

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت بسته حمایتی به همه جامعه هدف خبر داد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از پرداخت بسته حمایتی به همه جامعه هدف خبر داد.

به گزارش صدا و سیما؛ محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: براساس سطح بندی و دسته بندی انجام شده، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پرداخت بسته حمایتی همه جامعه هدف اقدام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد:هم برای کارکنان دولت و هم شاغلان و هم برای کسانی که تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و کسانی که بازنشسته تأمین اجتماعی و گروه‌هایی که بیمه شده تأمین اجتماعی هستند با فرض درآمد کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه به همه آن‌ها بسته حمایتی داده شده است.

وی درباره بودجه طرح‌های عمرانی در سال آینده نیز گفت: سال آینده ۶۲ هزار میلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده است و برای امسال نیز تاکنون ۳۳ هزار میلیارد تومان پرداخت و حداقل ۵ هزار میلیارد تومان دیگر پرداخت خواهد شد.

نوبخت افزود: قطعاً امسال میزان پرداخت منابع به طرح‌های عمرانی از سال قبل کمتر نخواهد بود.

وی گفت: برای سال آینده در دو مسیر سهمیه قرار دادیم ۶۲ هزار میلیارد تومان برای طرح‌های عمرانی و ۶۰ هزار میلیارد تومان از محل تبصره ۱۸ برای تولید و اشتغال پیش بینی شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره پرداخت عیدی کارکنان و بازنشستگان دولت افزود: با حقوق بهمن عیدی کارکنان و بازنشستگان پرداخت می‌شود.

نوبخت همچنین گفت: عدد تعیین شده در بودجه یکی از مبانی آن صادرات یک و نیم میلیون بشکه نفت خام و میعانات گازی است و بخش دیگر مرتبط به قیمت نفت و نرخ تسعیرمی شود که مجموعاً ۱۴۲ هزار میلیارد تومان پیش بینی شده که امکان وصول آن در سال آینده وجود دارد.

کد خبر 26396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =