بازار در انتظار ریزش قیمت خودرو

بازار در انتظار عرضه خودرو و ریزش قیمتهاست ​، زیرا قیمت‌های فعلی خودرو از نظر مصرف کننده غیر منطقی است

رئیس ­اتحادیه فروشندگان خودرو در گفتگو با صداوسیما­ با اشاره به این که قیمت خودرو از نظر مصرف کننده منطقی نیست گفت: ­­بازار در انتظار عرضه خودرو و ریزش قیمتهاست ​، زیرا قیمت‌های فعلی خودرو از نظر مصرف کننده غیر منطقی است.

به گفته سعید موتمنی با وجود افزایش قیمت خودرو در کارخانه، ​ همچنان حاشیه بازار (تفاوت قیمت کارخانه تا بازار) ​ وجود دارد و­ تا زمانی که شرکت‌های خودرو ساز عرضه خودرو را افزایش ندهند تغییری در شرایط فعلی بازار ایجاد نخواهد شد.

وی ­با اشاره به افزایش ۳۰ تا ۸۰ درصدی قیمت خودرو در کارخانه گفت: بررسی قیمت‌ها در بازار نشان می‌دهد همچنان اختلاف قیمت ۹ تا ۲۳ میلیون تومان در بازار خرده فروشی وجود دارد.

رئیس ­اتحادیه فروشندگان خودرو در خصوص قیمت برخی خودرو‌ها افزود: هم اکنون حاشیه بازار در گروه سمند ۱۶ میلیون تومان، گروه ۲۰۶ بیش از ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، گروه پژو ۴۰۵ حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ تومان­ و پژو ۲۰۷ اتوماتیک نزدیک به ۲۳ میلیون تومان است.

موتمنی گفت:­ بر اساس هدفگذاری‌های انجام شده قرار بود ­­متقاضی پس از ثبت نام، ​ خودرو را­ با فاصله زمانی ۱۰ تا ۱۵ روزه­ تحویل بگیرد که این رویه تاکنون محقق نشده است.

کد خبر 26427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =