طرح جامع شبکه توزیع در کشور اجرا می شود

سیستم توزیع کشور مورد گلایه مجلس شورای اسلامی و مسئولان است که در این راستا برای سال ۹۸، برنامه ویژه ای تهیه و تنظیم شده است

 رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور گفت: سیستم توزیع کشور مورد گلایه مجلس شورای اسلامی و مسئولان است که در این راستا برای سال 98، برنامه ویژه ای تهیه و تنظیم شده است.

پیمان زندی اظهار داشت: در این برنامه سیستم جامعی برای شبکه توزیع طراحی شده است و امیدواریم در نیمه نخست سال جدید این طرح اجرا شود. 

وی خاطرنشان کرد: در این طرح از نظرات و کم و کاستی های اعلام شده از سوی اتاق اصناف استان ها آگاه شده و همه جوانب کار برای ساماندهی و یکپارچه سازی سیستم توزیع لحاظ شده است. 

زندی با اشاره به اینکه مرکز امور اصناف و بازرگانان یکی از سازمان های دولتی است، نظارت بر نظام صنفی کشور را مهمترین وظیفه این نهاد ذکر کرد. 

رییس مرکز امور اصناف و بازرگانان کشور یادآوری کرد: اصلاح امور اصناف، الکترونیکی کردن امور سازمان های صنفی، تعامل سازنده و اثربخش با تشکل های بخش خصوصی، آسان و حمایت از شیوه های نوین کسب و کار، کمک به بهبود مستمر فضای کسب و کار رقابتی، هماهنگی و ایجاد یکپارچگی در نظام توزیع و شرکت های پخش سراسری از دیگر اموری است که در این سازمان پیگیری می کنیم.

 

کد خبر 26734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 13 =