خودروهای شورولت کره‌ای و اُپل آلمانی در راه ایران

سازمان توسعه تجارت پس از بررسی درخواست‌های ارایه شده در خصوص واردات دو مدل خودروی شورولت و یک مدل خودرو اُپل آلمان، مجوز واردات آنان را صادر کرد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز سازمان توسعه تجارت پس از بررسی درخواست‌های ارایه شده در خصوص واردات دو مدل خودروی شورولت و یک مدل خودرو اُپل آلمان، مجوز واردات آنان را صادر کرد.به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه تجارت، این سازمان در نامه‌ای به مرکز واردات و امور مناطق آزاد و ویژه گمرک ایران، اعلام کرده است: با توجه به نامه دفتر صنایع خودرو و نیرومحرکه درخصوص خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری Chevrolet، با رعایت آیین‌نامه ضوابط فنی واردات خودرو و رعایت سایر مقررات و مطابق با مدل‌های مندرج در گواهی نمایندگی صادره مرکز اصناف و بازرگانان با اعتبار دوره زمانی 29 آذرماه 98، اقدام شود.

گفتنی است، نیروی محرکه اعلام کرده است که واردکننده در نظر دارد دو مدل خودرو شورولت AVEO و  TRAX کره جنوبی را در حجم موتورهای 1400 تا 1800 در دو گروه شاسی‌بلند و هاچ‌بک وارد کشورمان کند. در مجوز صادر شده درخصوص خودرو اُپل هم آمده است: با توجه به نامه صنایع خودرو و نیرو محرکه در خصوص خودروی سواری قابل ورود با نشان تجاری OPEl، طبق قوانین و مقررات اقدامات شود. خودرو درخواستی برای این برند نیز insignia limousine nbبا حجم موتور 1998 اعلام شده است.

کد خبر 2963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =