نحوه اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار

سی و دومین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان با محوریت "برررسی نحوه اجرای برخی مواد قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار" برگزار شد

به گزارش اگزیم نیوز به نقل از اتاق اصفهان، «رسول زرگرپور» استاندار اصفهان با اشاره به احتمال اجرایی شدن برجام طی نخستین روزهای هفته، روزهای آینده را روزهایی به یادماندنی توصیف کرد که در آن یک ظلم 12 ساله به پایان خواهد رسید.

 

وی افزود به یاری خدا شرایطی فراهم خواهد شد که اقتصاد در یک شرایط رقابتی حرکت کند و رکود به پایان برسد.

«مهدی جمالی نژاد»، شهردار اصفهان نیز که در این نشست حضور داشت، با تأکید بر همکاری های موثر با اتاق بازرگانی در ماه‌های اخیر تصریح کرد: تجربه برگزاری دو اجلاس مهم بین المللی در حوزه گردشگری با همکاری اتاق اصفهان در ماه جاری تجربه ای حایز اهمیت بود که جنبه عملیاتی داشت و با برندهای شرکت کننده تفاهمنامه هایی به امضا رسید که می‌تواند منشأ توسعه و سرمایه گذاری در اصفهان گردد.

 

در ادامه نشست شورای گفتگوی استان اصفهان، نحوه اجرای شماری از مواد قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار مورد شور و بررسی قرار گرفت و مقرر شد هر شش ماه نتایج بررسی در پیشرفت اجرای این قانون در استان اصفهان از طریق شورای گفتگو گزارش شود.

 

این قانون که مصوب سال 1390 است دو سال است که به صورت جدی دنبال می شود و تاکنون حدود 48 درصد از مواد آن اجرایی شده است.

 

«سید عبدالوهاب سهل آبادی»، رئیس اتاق اصفهان پیرامون قانون بهبود گفت: مهم است که ببینیم در همین 48 درصد اجرا شده از این قانون نیز میزان رضایتمندی تا چه اندازه بوده است و در واقع روح قانون در اجرای آن تا چه اندازه مد نظر قرار گرفته شده است.

 

همچنین در این نشست از اهمیت اجرایی شدن تمامی مواد قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار برای ارتقای رتبه ایران در رتبه بندی فضای کسب و کار جهانی نیز تأکید شد و مقرر گردید بحث استخراج و نمره دهی به شاخص های کسب و کار به صورت استانی نیز با جدیت انجام پذیرد.

کد خبر 3057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =