اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور

از کلیه تسهیلات گیرندگان مشمول این مصوبه دعوت می شود در صورت تمایل به برخورداری از مزایای قانونی قانون تسهیل بدهی بدهکاران، به شعب تسهیلات دهنده بانک ها و موسسات اعتباری ذیریط مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند.

 به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز شورای هماهنگی بانک ها و  کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی، اطلاعیه مشترکی را در خصوص اجرای قانون تسهیل تسویه بدهی بدهکاران بانکی کشور صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که هموطنان عزیز در جریان هستند قانون تسهیل بدهی بدهکاران بانکی مصوبه مجمع تشخیص مصلحت نظام در تاریخ هشتم دی ماه سال جاری توسط ریاست جمهوری ابلاغ رسمی شده است.

 در تبصره بند 9 مصوبه مذکور مقرر شده که دستور العمل آن توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تهیه و جهت اجرا به شیکه بانکی کشور ابلاغ شود.

خوشبختانه دستور العمل اجرایی قانون مورد اشاره طی بخشنامه مرتبط در تاریخ پنجم اسفند ماه به شبکه بانکی ابلاغ شد در ادامه شورای هماهنگی بانک های دولتی و کانون بانک ها و موسسات خصوصی با اعلام آمادگی کامل بانک های دولتی و خصوصی برای اجرای کامل مصوبه محترم تشخیص مصلحت نظام از کلیه تسهیلات گیرندگان مشمول این مصوبه دعوت می کند در صورت تمایل به برخورداری از مزایای قانونی، به شعب تسهیلات دهنده بانک ها و موسسات اعتباری ذیریط مراجعه و درخواست خود را ارائه کنند.

لازم به تایید است بر اساس تبصره یک دستورالعمل بانک مرکزی، مهلت ارائه این درخواست فقط تا پایان سال 98 است. لذا شعب تسهیلات دهنده کلیه بانک ها و موسسات اعتباری نیز موظفند در فرصت قانونی مورد اشاره نسیت به پذیرش درخواست متقاضیات مشمول اقدام نمایند.

کد خبر 32489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =