توافق پساتحریمی هالک بانک و بانک توسعه صادرات

هالک بانک ترکیه و بانک توسعه صادرات برای گسترش همکاری ها در دوران پساتحریم توافق کردند

هالک بانک ترکیه و بانک توسعه صادرات برای گسترش همکاری ها در دوران پساتحریم توافق کردند. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، علی فواد تکسیم اوغلو مدیرعامل هالک بانک ترکیه امروز سه شنبه (سیزدهم بهمن ماه) در دیدار با علی صالح آبادی مدیر عامل بانک توسعه صادرات ایران با ابراز خرسندی از توافق برجام و امکان همکاری های بانکی با ایران اظهار کرد: هالک بانک  از سال های دور با بانکهای ایرانی سابقه همکاری داشته است.

 وی افزود: به دلیل شرایط تحریم  روابط بانکی ایران و ترکیه با محدودیت هائی مواجه بود اما اکنون با مساعد شرایط امکان گسترش همکاری ها با بانک های ایرانی به ویژه بانک توسعه صادرات ایران فراهم شده است و علاقه مند به افزایش سطح روابط هستیم.

 مدیر عامل هالک بانک ادامه داد: دو کشور دوست و همسایه ایران و ترکیه دارای ظرفیت های فراوانی برای همکاری هستیم و امید است بتوانیم در شرایط جدید به سوی همکاری های بلند مدت بانکی گام برداریم.

 همچنین در این دیدار که در محل بانک توسعه صادرات برگزارشد، علی صالح آبادی مدیر عامل این بانک با اعلام امادگی برای افزایش سطح کمی و کیفی روابط با هالک بانک اظهار کرد: بانک توسعه صادرات به عنوان اگزیم بانک می تواند نقش مهمی در توسعه روابط اقتصادی ایران و ترکیه در تمام ابعاد داشته باشد.

 وی افزود: در حوزه ال. سی ،  ضمانت نامه های ارزی وخطوط اعتباری می توانیم افزون بر سایر روابط بانکی همکاری کنیم و در این مسیر از طرف بانک توسعه صادرات امادگی کامل وجود دارد.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات ادامه داد: در دوران پسا تحریم زمینه های بسیاری برای همکاری میان بخش های مختلف با کشور همسایه ترکیه وجود دارد وبانک توسعه صادرات می تواند دراینده روابط دو کشور بیش از گذشته نقش آفرین باشد.

 

کد خبر 3313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 11 =