امیدواری برای عرضه سهام شرکت های بزرگ در بورس

وزیر اقتصاد اظهار امیدواری کرد طی برنامه ای مدون ترتیبی اتخاذ شود که دستکم هفته ای یک شرکت بزرگ بخش خصوصی، سهام خود را در بورس عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز  صبح امروز وزیر اقتصاد در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، با تاکید بر ضرورت دستیابی به رشد اقتصادی  مقبول و با تقدیر از جد و جهد و اشتیاق بخش خصوصی برای پیوستن به بورس گفت: امیدواریم طی برنامه ای  مدون ترتیبی اتخاذ شود که دستکم هفته ای یک شرکت بزرگ بخش خصوصی، سهام خود را در بورس عرضه کند.

نود و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی به ریاست وزیر امور اقتصادی و دارایی صبح امروز برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری اگزیم نیوز در این نشست مشکلات تسهیلات گیرندگان ارزی موضوع جزء "د" بند ۶ قانون بودجه سال ۱۳۸۸ و بررسی مشکلات صادر کنندگان در رابطه با تصمیمات بانک مرکزی در خصوص نحوه بازگشت ارز حاصل از صادرات در سال ۱۳۹۹ و رفع تعهد ارزی سال ۱۳۹۸ در دستور کار قرار داشت.

وزیر اقتصاد اظهار داشت:خوشبختانه در زمینه حمایت از بخش خصوصی در شرایط کرونا، ما از همه بخش ها پیشرو تر بودیم و وقتی پیشنهاد امهال مالیاتی مودیان آسیب دیده از کرونا را ارائه دادیم، هنوز این موضوع، زیاد جدی نشده بود و حتی اتاق های بازگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، تعاون و اصناف هم یک هفته بعد، پیشنهاد خود را در این خصوص مطرح کردند.

 وی افزود: تدابیر اتخاذ شده توسط دولت و همکاری بخش خصوصی با سایر قوا موجب شد در خیلی زمینه ها در شرایط کرونایی، نمره قابل قبولی بگیریم.

وزیر اقتصاد در نود و چهارمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت:

حداقل هزار هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تحقق جهش تولید نیاز است که  باید بخش های دولتی، خصوصی و تعاونی با هم افزایی، در این امر مهم نقش آفرین باشند.

 

کد خبر 33269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =