اقتصاد ایران، نیازمند همدلی و همگامی حاکمیت و بخش‌خصوصی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه اقتصاد ایران اکنون، نیازمند همدلی و همگامی حاکمیت و بخش‌خصوصی است، گفت: نباید فرصت‌ها را در رویارویی با چالش‌ها از دست داد.

به گزارش اگزیم نیوز غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در دیدار با سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: پذیرش مسئولیت‌های این‌چنینی در شرایط فعلی اقتصاد، علاوه بر صداقت و شجاعت، نیاز به جسارت هم دارد که خوشبختانه آقای مدرس خیابانی نشان دادند شایسته این مسئولیت هستند و امیدواریم با همراهی ایشان و بخش خصوصی، نتایج قابل توجهی برای اقتصاد حاصل شود.

وی خطاب به سرپرست جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: از طرفی، حضور جنابعالی در اتاق ایران را به فال نیک می‌گیریم؛ به خصوص اینکه نشان داده‌اید نگاه کوتاه‌بینانه‌ای به مسائل ندارید.

رئیس اتاق ایران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، تأکید کرد: در این شرایط بیش از قبل نیازمند همدلی و همگامی حاکمیت با بخش خصوصی و مردم هستیم که در صورت تحقق چنین امری، امیدواری برای حل مشکلات بسیار زیاد است؛ در غیر این صورت باید شاهد از دست دادن فرصت‌ها و رویارویی با چالش‌ها باشیم.

در ادامه هر یک از اعضای هیات رئیسه اتاق ایران به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود پرداختند.

کد خبر 33309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =