ضرورت توجه به بهبود محیط کسب‌ و کار در دوره فعالیت جدید وزارت صمت

نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار باید راهبرد اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت باشد، گفت: باید هر چه سریعتر با اتخاذ مجموعه‌ای از سیاستها، جلوی نابسامانی بازار فولاد را گرفت.

به گزارش اگزیم نیوز حسین سلاح ورزی، نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به شعار سال، تحقق جهش تولید را در گروی بهبود محیط کسب‌ و کار عنوان کرد و خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های کمیته ماده 12، هیات مقررات‌زدایی و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در این زمینه و همچنین حضور مستمر سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در نشست‌های این شورا شد.

تأثیر تصمیمات ستاد تنظیم بازار در دو حوزه فولاد و معدن و دخالت‌های پیش‌آمده در بورس کالا از دیگر موضوعاتی بود که از سوی نایب‌رئیس اتاق ایران مطرح و تأکید شد که اگر وزارت صنعت در این حوزه‌ها هرچه سریع‌تر تدبیری نکند، باید شاهد اتفاقاتی باشیم که هم‌اکنون در بازار خودرو رقم خورده و موجب نابسامانی شده است.

سلاح ورزی در همین ارتباط، خواستار توجه سرپرست وزارت صنعت و ارایه راهکارهایی به نفع معدن‌کاران، تولیدکنندگان فولاد و محصولات معدن و صنایع پایین دستی در زنجیره تولید شد.

کد خبر 33313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =