بازگشت دو غول صنعتی آلمان به ایران

یک مقام آگاه در وزارت نفت به خبرنگار اگزیم نیوز گفت: دو شرکت صاحب نام آلمانی با نهایی شدن مذاکرات خود با مقام های عالی صنعت پیروشیمی کشورمان به زودی به ایران برمی گردند

دو شرکت صاحب نام آلمانی با نهایی شدن مذاکرات خود با مقام های عالی صنعت پیروشیمی کشورمان به زودی به ایران برمی گردند. یک مقام آگاه در وزارت نفت در گفت و گو با پایگاه خبری و تحلیلی اگزیم نیوز اظهار کرد: شرکت های صاحب نام « باسف » و « لینده » آلمان به زودی برای سرمایه گذاری و حضور در طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران به کشورمان باز می گردند.

وی افزود: پیش از این نیز شرکت زیمنس آلمان که سابقه ای دیرین در طرح های مختلف صنعتی کشورمان داشته است، همزمان با رفع تحریم ها و ورود به دوران پسا تحریم همکاری خود را با بخش های مختلف صنعتی ایران آغاز کرده بود. این مقام مسئول تصریح کرد: خوشبختانه در دوران پساتحریم فضای رقابتی بسیار خوبی میان شرکت های بزرگ و چند ملیتی برای حضور در کشورمان شکل گرفته است و اروپایی های در این زمینه پیشتاز هستند، وی با بیان اینکه شرکت های ژاپنی و کره ای افزون بر شرکت های اروپایی آمادگی خود را برای حضور دوباره در ایران و مشارکت در توسعه صنایع پالایشی و پتروشیمی به طور رسمی اعلام کرده اند. وی افزود: ارائه خدمات و تجهیزات با کیفیت با شرط انتقال فناوری و دانش فنی از پیش نیازهای مهم حضور شرکت های خارجی در ایران است.

کد خبر 3375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =