آمادگی بخش خصوصی اتریش برای حضور در ایران

هلدینگ  کریستوف اتریش  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در صنعت انرژی این کشور برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرد.

یکی از بزرگترین شرکت های اتریش برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرد. هلدینگ  کریستوف اتریش  به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های فعال در صنعت انرژی این کشور برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران اعلام آمادگی کرد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، مدیر عامل و مدیران ارشد هلدینگ کریستف انرژی در دیدار با مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی آمادگی خود را برای حضور در طرح های توسعه ای صنعت پتروشیمی ایران و نیز همکاری در طراحی ، ساخت و اجرا  اعلام کردند.
بر اساس این گزارش در این دیدار طرفین به بیان دیدگاه های خود پرداختند و استفان کریستوف مدیرعامل این هلدینگ با تاکید بر این که آماده انتقال فناوری به ایران هستیم تصریح کرد: در دوران پسا تحریم شرکت های تابعه هلدینگ کریستوف اماده هرگونه همکاری با شرکت های فعال در صنعت پتروشیمی ایران هستند و هیچ محدودیتی برای همکاری وجود ندارد.
 وی با بیان این که با بسیاری از شرکت های بزرگ اروپائی روابط خوب و مطلوبی داریم گفت: با توجه به این روابط می توانیم حضوری موثر در صنعت پتروشیمی ایران داشته باشیم و تجربه حضورموفق در دیگر کشورها می تواند راه را برای همکاری با شرکت های ایرانی هموار کند.
 کریستوف ادامه داد: صنعت پتروشیمی ایران با توجه به موقعیت ممتاز خود می تواند مسیر رشد و توسعه را با شتاب طی کند و هلدینگ کریستف با توجه به وضعیت مطلوب موجود آماده هرگونه همکاری و تعامل با بخش های مختلف پتروشیمی ایران است. 

 وی ادامه داد: افزون بر صنعت پتروشیمی آمادگی داریم تا در بخش های نختلف صنعت نفت در بالادست همکاری داشته باشیم.

کد خبر 3406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =