ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح به پایان رسید

رئیس کل بانک مرکزی طی یادداشتی از اتمام پروژه عظیم ادغام بانک‌های انصار، مهر اقتصاد، حکمت، قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه خبر داد.

به گزارش اگزیم نیوز از روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت: قبلاً اعلام کرده بودم تا پایان آذرماه پروژه عظیم ادغام بانک‌های انصار، مهر اقتصاد، حکمت، قوامین و مؤسسه اعتباری کوثر در بانک سپه نهایی خواهد شد. صبح امروز با برگزاری مجمع بانک انصار، آخرین بانک نیز در بانک سپه ادغام شد.

وی افزود: پروژه ادغام این ۶ بانک، کاری بسیار پیچیده و عظیم بود که با پشتکار و مدیریت دقیق همکارانم درحوزه نظارت بانک مرکزی، همراهی صمیمانه و خوب بانکهای ادغامی، ستاد محترم کل نیروهای مسلح، وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیران تلاشگر بانک سپه در طول دو سال و نیم به سرانجام رسید.

رییس شورای پول و اعتبار خاطرنشان کرد: انجام این پروژه، یکی از مهمترین برنامه های اصلاح نظام بانکی بود که با تدابیر مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست محترم جمهوری با جدیت آغاز و با یک کار فشرده، به یاری خداوند به نتیجه رسید. ازتمام عزیزانی که در به ثمر رسیدن این کار بزرگ همراهی کردند، قدردانی می کنم.

کد خبر 39135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 6 =