کاهش ۲ هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران امروز نیز مانند روز گذشته کاهشی بود و با ۲ هزار و ۷۰۱ واحد افت به یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۴۳۰ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، شاخص کل بورس تهران که امروز کار خود را با سبزپوشی آغاز کرده بود، ۲هزار و ۷۰۱ واحد (معادل ۰.۱۹ درصد) افت را به ثبت رساند و در ارتفاع یک میلیون و ۴۳۶ هزار و ۴۳۰ واحدی قرار گرفت.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۷۰۳ واحد کاهش یافت و ۳۷۵ هزار و ۳۶۱ واحد شد.

با این حال شاخص کل هم وزن با ۴ هزار و ۶۰۹ واحد افزایش و شاخص قیمت هم وزن هم با ۳هزار و ۱۷ واحد رشد به ترتیب ۴۵۲ هزار و ۴۴۸ واحد و ۲۹۶ هزار و ۱۶۲ واحد شدند.

شاخص آزاد شناور با ۸۴ واحد رشد به ۲ میلیون و ۲۳۵ واحد رسید ولی شاخص بازار اول با ۲ هزار و ۴۱۴ واحد افت، یک میلیون و ۵۱ هزار و ۹۱۶ واحد و شاخص بازار دوم با ۳ هزار و ۹۱۳ کاهش، ۲ میلیون و ۹۰۱ هزار و ۴۱۹ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس اما با ۲۵۵ واحد افزایش ۱۹ هزار و ۹۴۴ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۱۰ هزار و ۷۰۳ میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۱۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر منفی در کاهش ۲هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای شستا، خودرو، فولاد، شپنا و کگل و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نمادهای رمپنا و شپنا بود.

نمادهای پرتراکنش نیز نمادهای شستا، شپنا، خودرو، کاما، وتجارت، فملی و خساپا بودند.

کد خبر 39169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =