رشد ۲هزار واحدی شاخص کل بورس

بورس تهران آخرین روز کاری هفته جاری را با سبزپوشی به پایان رساند و شاخص کل با ۲ هزار و ۸۸۵ واحد رشد در ارتفاع یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۸۵۴ واحدی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اگزیم نیوز، شاخص کل بورس تهران امروز ۲هزار و ۸۸۵ واحد (معادل ۰.۲۰ درصد) افزایش یافت و به یک میلیون و ۴۴۷ هزار و ۸۵۴ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) ۷۵۴ واحد بالا رفت و ۳۷۸ هزار و ۳۴۶ واحد شد. همچنین شاخص کل هم وزن ۸ هزار و ۱۰۶ واحد رشد را به ثبت رساند و به ۴۶۸ هزار و ۵۱۱ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن هم با ۵هزار و ۳۰۶ واحد افزایش در ارتفاع ۳۰۶ هزار و ۶۷۷ واحدی رسید.

شاخص آزاد شناور با ۵هزار و ۸۱۲ واحد افزایش، شاخص بازار اول با ۲هزار و ۶۵۳ واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۳هزار و ۹۲۰ واحد افزایش به ترتیب به ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۶۱۴ واحد، یک میلیون و ۶۵ هزار و ۵۲۶ واحد و ۲ میلیون و ۲ میلیون و ۹۰۶ هزار و ۲۸ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۲۳ واحد رشد داشت و ۲۰ هزار و ۱۴۳ واحد شد.

امروز و در بورس تهران ۱۱ میلیارد و ۴۵۱ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۳ هزار و ۱۹۹ میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۴۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بیشترین تاثیر منفی در رشد شاخص کل مربوط به نمادهای فارس، فولاد، شستا، شپنا و فملی و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نمادهای کگل و فولاژ بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز هم شستا، شپنا، خودرو، خساپا، خگستر، وتجارت و فولاد بودند.

کد خبر 39241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =