ارزش دلار در معاملات امروز ۲۲۰ تومان کاهش یافت

در معاملات روز جاری (شنبه)صرافی های بانکی هر دلار ۲۲ هزار و ۴۳۰ تومان خرید و فروش شد که قیمت آن نسبت به نرخ پنجشنبه گذشته ۲۲۰ تومان کاهش داشت.

به گزارش اگزیم نیوز، افت ارزش دلار از اوایل هفته گذشته شتاب گرفت، بطوری که از کانال ۲۶ هزار تومانی به سوی نرخ‌های پایین‌تر حرکت کرد. براین اساس، نرخ فروش دلار در صرافی‌های بانکی در ساعت ۱۴ امروز (چهارم بهمن ماه) ۲۲ هزار و ۴۳۰ تومان اعلام شد.

قیمت فروش یورو نیز با ۵۰ تومان کاهش نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه) به ۲۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۱ هزار و ۹۳۰ تومان و بهای خرید هر یورو ۲۶ هزار و ۸۵۰ تومان اعلام شد، همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۹۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۲ هزار و ۳۱۵ تومان بود.

علاوه براین نرخ خرید یورو در این بازار ۲۶ هزار و ۵۸۲ تومان و نرخ فروش آن ۲۶ هزار و ۸۴۸ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (پنجشنبه)، هر یورو با قیمت میانگین ۲۷ هزار و ۱۳۸ تومان به فروش رسید و هر دلار ۲۲ هزار و ۷۴۳ تومان به فروش رفت.

براساس این گزارش در سامانه سنا در روز پنجشنبه گذشته، حواله یورو به قیمت ۲۸ هزار و ۹۰۲ تومان معامله شد، همچنین حواله دلار به قیمت ۲۲ هزار و ۵۷۴ معامله شد.

گفتنی است، قیمت دلار در روزهای گذشته با توجه به افزایش امیدواری در زمینه صادرات نفت و دسترسی به منابع مالی کاهشی شده است.

کد خبر 40187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =