خودرو ارزان می شود

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: از ابتدای هفته جاری، میزان معاملات به نقطه صفر رسیده اما پیش‌بینی می‌شود؛ نرخ‌ها در بازار روند کاهشی خود را طی کرده و به همین روند ادامه دهد.

به گزارش اگزیم نیوز؛ سعید موتمنی در مورد وضعیت بازار خودرو در روزهای پایانی سال، اظهار داشت: تا یک ماه پیش مصرف کنندگان واقعی در بازار حضور داشتند اما از روز شنبه این هفته، هیچ مشتری در بازار وجود ندارد.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران افزود: معاملات در نقطه صفر قرار دارد و قیمت‌ها نیز همچنان ریزشی است؛ به عنوان مثال قیمت خودروی پراید ۱۱۱ از ۱۱۲ میلیون تومان به ۱۰۰ تا ۱۰۴ میلیون تومان رسیده است.

وی ادامه داد: نرخ‌ها به سطح آذر ماه رسیده و این روند نزولی ادامه خواهد داشت؛ باید توجه داشت که در صورت افزایش عرضه و کاهش نرخ دلار، ارزش خودرو در بازار کاهش بیشتری خواهد داشت و به زیر قیمت مصوب خواهد رسید.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران با اشاره به خریدهای اینترنتی خودرو و قیمت های اعلام شده از سوی برخی سایت ها، گفت: نکته مهم اینکه نرخ هایی که در آگهی‌های اینترنتی ثبت می‌شود نزدیک ۵ یا ۶ میلیون تومان بیشتر از بازار است و مصرف کننده در بازار می‌تواند خودرو را ارزان‌تر هم بخرد؛ به عنوان نمونه اگرچه بهای خودروی پراید ۱۱۱ در آگهی‌ها ۱۰۴ تومان است اما در بازار می‌توان این خودرو را به ارزش ۹۹ تا ۱۰۰ تومان هم خریداری کرد.

موتمنی با تاکید بر پیش بینی ها، یادآور شد: در سال جدید قیمت‌ها کاهشی خواهد بود.

کد خبر 41600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =