۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱
سرخپوشی تمامی شاخص‌های بورس

امروز(شنبه)و در اولین روز از هفته جاری، تمام شاخص‌های بورس تهران با وجود آغاز اجرای مصوبات ستاد هماهنگی‌های اقتصادی دولت برای حمایت از بازار سرمایه سرخپوش بودند.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، امروز نیز تمام شاخص‌های بورس تهران سرخپوش بودند و شاخص کل که تا ۳ هزار واحد مثبت رشد را نیز به ثبت رسانده بود، در نهایت کار خود را با کاهش ۴هزار و ۷۵۹ واحدی و رسیدن به یک میلیون و ۱۶۷ هزار و ۵۰۲ واحد به اتمام رساند.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم یک هزار و ۲۳۸ واحد افت کرد و ۳۰۳ هزار و ۷۰۴ واحد شد.

شاخص کل هم وزن در پایان معاملات امروز بازار سرمایه ۸۳۶ واحد کاهش داشت و به ۴۲۲ هزار و ۱۸ واحد رسید.

شاخص قیمت هم وزن نیز ۵۴۳ واحد افت کرد و ۲۷۴ هزار و ۳۸۸ واحد شد.

شاخص آزاد شناور با ۳هزار و ۳۳ واحد کاهش، شاخص بازر اول با یک هزار و ۹۵۵ واحد افت و شاخص بازار دوم با ۱۴ هزار و ۸۹۱ واحد کاهش به ترتیب به یک میلیون و ۶۸۴ هزار و ۹۷۹ واحد، ۸۵۳ هزار و ۵۵۹ واحد و ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۳۲ واحد رسیدند.

شاخص کل فرابورس هم ۵۹ واحد افت داشت و ۱۷ هزار و ۳۶۵ واحد شد.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۳ میلیارد و ۲۹ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۲هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در ۲۶۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز ۴۹۵ میلیون و ۵۳۶ هزار برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در ۷۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. به این ترتیب، ارزش معاملات در دو بازار بورس و فرابورس به حدود ۸ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.

بیشترین تاثیر مثبت در افت ۴هزار و ۷۰۰ واحدی شاخص کل بورس مربوط به نمادهای فملی و وپاسار و بیشترین تاثیر منفی نیز مربوط به نمادهای شستا، فارس، شپنا، شتران و شبندر بود.

نمادهای پرتراکنش امروز بازار سرمایه هم فملی، شستا، وپاسار، وتجارت، اپال، فولاد و شپنا بودند.

کد خبر 42785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =