وجود ۲هزار و ۲۵۰ خودروی ترخیص نشده در گمرکات/ ۹۲۷ خودرو ثبت سفارش ندارند

معاون فنی گمرک در نامه‌ای از وجود ۲ هزار و ۲۴۹ خودروی ترخیص نشده در گمرکات کشور خبر داد و اعلام کرد که از این تعداد ‌۹۲۷ دستگاه خودرو فاقد ثبت سفارش هستند.

به گزارش اگزیم‌نیوز، مهرداد جمال ارونقی در نامه‌ای به معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در مورد خودروهای معطل مانده در گمرکات کشور این مطلب را اعلام کرد.

در این نامه آمده است: بازگشت به نامۀ شمارۀ ٥٤٨٢٨ مورخ ششم تیرماه ۱۴۰۰ در خصوص آخرین وضعیت خودروهای بلاتکلیف در گمرکات کشور به استحضار می‌رساند بصورت کلی با توجه به موارد معنونه در فوق، جدول ذیل را می‌توان در این خصوص ملحوظ نظر قرار داد:

ضمن تشکر از توجه صورت پذیرفته و اعلام اینکه موارد فوق، به انضمام پیش نویس پیشنهادی، قبلاً از سوی وزارت امور اقتصادی و دارائی به معاون اول رئیس جمهور تقدیم شده است، مراتب جهت استحضار ایفاد می‌شود و این حوزۀ معاونت آمادگی خود را جهت ارائه توضیحات لازم اعلام می‌کند.

مهرداد جمال ارونقی درباره متروکه شدن این خودروها گفت: با توجه به اینکه مهلت قانونی انجام تشریفات گمرکی این خودروها گذشته و یا اینکه پرونده قضایی دارند، از سوی گمرک متروکه اعلام شده و در اختیار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی قرار گرفته است.

کد خبر 44334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =