معاون وزیر صمت: تولیدکنندگان محصولات خود را برندسازی کنند

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از تولید کنندگان و واحدهای تولیدی خواست برای فروش هرچه بهتر و شناخته شدن محصولات شناسنامه‌دار خود حتما کار برندسازی را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

به گزارش اگزیم نیوز، «عباس تابش» عصر یکشنبه در مراسم اعطای تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف کننده به شرکت رژین تاک کرمانشاه افزود: تولید در این سال‌های سخت اقتصادی به ویژه برای تولیدکنندگانی که در تولید محصولات شان در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان تلاش و حرمت مصرف کنندگان را رعایت می کنند، کار دشواری است و نیاز به صبر بالایی دارد.

وی توسعه و آبادانی شهرها و مناطق دور افتاده را مرهون شرکت هایی مانند شرکت «روژین تاک» دانست که در این مناطق سرمایه گذاری کرده و اشتغال و آبادانی را به آنجا برده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با اشاره به اینکه تندیس طلا حمایت از حقوق مصرف کننده به راحتی به شرکتی داده نمی شود، توضیح داد که این تندیس براساس رای ۹ گانه شورا و با معیارهای مختلف داده می شود.

تابش از مردم خواست کالا و محصولات شرکت های را خریداری کنند که تندیس طلا دریافت کرده اند و گفت: باید بین شرکتی که برای مشتریان و مصرف کنندگان احترام قائل شده و شرکتی که این استاندارد ها را رعایت نکرده فرق قائل شد.

او با بیان اینکه نباید دیدگاه تنگ نظرانه نسبت به تولیدکنندگان و صاحبان شرکت ها داشت و گفت:  این افراد با تمام زحمت و توان سرمایه خود را در کشور سرمایه گذاری کرده اند و جای  برای رفتن ندارد و اگر هم بروند بر می‌گردند چون تمام مال و اموال آنها در کشور است.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در سفر یک روزه خود به کرمانشاه در همایش نوزدهمین روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان تندیس طلا را به شرکت روژین تاک اهدا کرد. وی همچنین مرحله دوم انبار مرکزی فروشگاه زنجیره افق کوروش با اشغال زایی ۶۰ نفر در راستای پشتیبانی از  ۱۴۰ فروشگاه چهار استان کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان را نیز افتتاح کرد.

عباس تابش در ادامه سفر خود به کرمانشاه از کارخانه سیمان و نازگل کرمانشاه بازدید کرد.

 شرکت روژین تاک کرمانشاه در نوزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که با حضور "عباس تابش" معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدگنندگان  برگزار شد، تندیس طلا را به خاطر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.

در شرکت "رب روژین تاک" کرمانشاه بیش از ۵۷۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار هستند. این شرکت پنج هزار هکتار زمین کشاورزی با بیش از سه هزار و ۵۰۰ کشاورز دارد و سالیانه حدود ۴۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی  معادل ۱۰ درصد از کل محصولات کشاورزی استان را تولید می کند.

این شرکت در سال جاری علاوه بر دریافت تندیس طلای حمایت از حقوق مصرف کنندگان، به عنوان الگوی برتر  و واحد صادر کنند نمونه از سوی وزارت جهاد کشاورزی نیز معرفی شد.

به گفته مدیرعامل شرکت روژین تاک این شرکت در سال ۸۶ از سوی سازمان بین الملل "فائو" به عنوان الگوی برتر کشت محصولات کشاورزی قاره آسیا معرفی شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰هزار نفر اشتغالزایی دارد.

کد خبر 44404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 7 =