بانک مرکزی، میزبان یک نمایشگاه ویژه

مدیرکل صادرات صنایع دستی کشور از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی در بانک مرکزی در اسفندماه خبر داد

پویا محمودیان در گفت‌و گو با خبرنگار صنایع دستی ایسنا، بیان کرد: اواخر آذرماه نامه‌ای به ارگان‌ها و سفارتخانه‌ها نوشتیم و از آن‌ها خواهش کردیم اگر فضایی دارند که برای برگزاری نمایشگاه صنایع دستی مناسب است، برای برگزاری نمایشگاه دوره‌ای پنج تا هفت‌روزه صنایع‌دستی به ما اعلام کنند. خوشبختانه در پی این نامه‌نگاری‌ها جواب‌های خوبی گرفتیم و در اسفندماه نمایشگاهی در فضای بانک مرکزی جمهوری اسلامی برگزار خواهیم کرد.

او همچنین درباره عملکرد نمایشگاه عیدانه که 11 تا 14 بهمن ماه در سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، توضیح داد: این نمایشگاه با استقبال خوبی روبرو شد و سایت‌های تجارت الکترونیک، بانک‌ها، وزارت خارجه و برخی فروشگاه‌ها از محصولات صنایع دستی عرضه شده در نمایشگاه عیدانه استقبال خوبی کردند؛ بسیاری از مراجعه‌کنندگان هم از کمبود زمان برگزاری نمایشگاه گلایه داشتند اما چون برنامه‌ریزی ما بسته شده بود نتوانستیم زمان آن را تمدید کنیم.

مدیرکل صادرات صنایع‌دستی کشور بیان کرد: به دلیل استقبال خوبی که از این نمایشگاه شد تصمیم داریم آن را در سال‌های آینده در استان‌های دیگر هم برگزار کنیم. از طرفی چون محیط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای انجام این کار کافی نیست تصمیم داریم سال آینده نمایشگاه عیدانه را در فضایی با متراژ دیگر برگزار کنیم.

او با بیان اینکه تصمیم داریم سال آینده نمایشگاه عیدانه را پرقدرت‌تر و با غرفه‌های بیشتری برگزار کنیم، افزود: قطعا برای سال آینده در این زمینه روی تبلیغات بیشتری انجام می‌دهیم. من مطمئن هستم همان طور که امسال استقبال خوبی از نمایشگاه شد، سال‌های آینده هم از آن استقبال خوبی می‌شود.

پویا محمودیان گفت:‌ در صدد هستیم بازارچه‌های نوروزی فروش صنایع دستی را در کشورهای آلمان، ایتالیا و ترکیه نیز برگزار کنیم.

کد خبر 4443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =