مذاکره برای همکاری‌های جدید ایران و آلمان در بخش حمل و نقل

رییس اتاق بازرگانی تهران و مدیر بخش فروش و بازاریابی شرکت "مان" بر ضرورت همکاری ها و فعالیت های جدید ایران و آلمان در زمینه حمل و نقل تاکید کردند

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به آلمان، هیات اقتصادی ایران روز سه‌شنبه از کارخانه مان (MAN) _ کارخانه تولید اتوبوس و کامیون_ بازدید کرد و طی آن مذاکرات دو جانبه ای بین مسعود خوانساری رییس اتاق بازرگانی تهران و هایننس یورگن لو یکی از مدیران این شرکت برای همکاریهای جدید در زمینه حمل و نقل انجام شد.

در این دیدار خوانساری عنوان کرد: در حال حاضر حدود 60 تا 100 هزار دستگاه کامیون در ایران وجود دارد که نیاز به نوسازی دارد، لذا بازار خیلی مناسبی برای این شرکت وجود دارد.

وی افزود: یکی از مشکلات در این زمینه موضوع قیمت اتوبوس در ایران است که بعد از جهش قیمت ارز بازار را محدود کرد. اگر شرکت مان بتواند به صورت پنج ساله فروش خود را انجام دهد بازار بسیار مطلوبی برایش وجود خواهد داشت. از این جهت موضوع تامین مالی و فاینانس باید برای کار انجام شود.

رییس اتاق بازرگانی تهران ادامه داد: مشکل کارخانه های داخلی این است که امکان خریداری محصولات به صورت نقد ندارند و نیاز به فاینانس های بلند مدت دارند تا بتوانند خریداری کنند و شرکت مان باید حداقل فاینانس های دو ساله را برای کارخانه های ایران در نظر بگیرد.

در این جلسه یورگن مدیر بخش فروش و بازار یابی شرکت مان نیز گفت: بین ایران و آلمان همکاری‌های قدیمی وجود داشته است و ما خوشحالیم که می‌توانیم ارتباط مان را دوباره از سر بگیریم. اکنون نیز دست ما برای اینکه شریک قوی و پایداری برای ایران باشیم باز است.

لو افزود: ما به دنبال معاملان کوتاه مدت نیستیم بلکه می خواهیم شریک ایران در طولانی مدت باشیم.

کد خبر 4505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =