پاکستان کمیته ویژه برای افزایش تجارت با ایران تشکیل می دهد

اسلام آباد - ایرنا - وزیر بازرگانی پاکستان اعلام کرد که دولت این کشور با هدف بررسی مسایل موجود صادرات و واردات از ایران و هموار کردن این مسیر، کمیته سه نفره تشکیل می دهد

به گزارش رسانه های پاکستان، خرم دستگیری خان دیروز(سه شنبه) با حضور در جلسه کمیسیون تجارت و بازرگانی مجلس سنای پاکستان، گفت که این کشور برای آغاز فعالیت های تجاری با ایران منتظر تکمیل روند لغو تحریم های بین المللی است.
وزیربازرگانی پاکستان همچنین به اطلاع اعضای کمیسیون تجارت و بازرگانی مجلس سنای این کشور رساند که محمدنواز شریف نخست وزیر پاکستان قرار است سیاست های سه ساله جدید بازرگانی را ابلاغ کند و پس از آن اجرای این سیاست ها آغاز خواهد شد.
وزیر بازرگانی نحوه فعالیت های بازرگانی پاکستان با ایران و افغانستان را متفاوت خواند و خاطر نشان کرد: ما منتظر لغو تحریم ها هستیم تا بتوانیم روند همکاری های اقتصادی با ایران را گسترش دهیم اما تسریع فوری این اقدامات در زمان فعلی میسر نیست.
اعضای کمیته تجارت و بازرگانی مجلس سنای پاکستان از وزیر بازرگانی درخصوص واردات سبزیجات و مرکبات از ایران سوال کردند و گفتند که این موضوع قدیمی است و همچنین واردات مرکبات از ایران تولید کنندگان سبزیجات و مرکبات در ایالت بلوچستان را تحت تاثیر قرار می دهد.

کد خبر 4507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =