افت ۲ هزار و ۳۴۷ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس تهران در حالی که فعالیت خود را امروز(دوشنبه) با سبزپوشی در تمامی نمادها آغاز کرده بود، اما با ۲ هزار و ۳۴۷ واحد افت به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار اگزیم‌نیوز، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز با اصلاح ۲ هزار و ۳۴۷ واحدی (معادل ۰.۱۷ درصد) به یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۸۹۸ واحد رسید.

شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) هم ۵۸۹ واحد کاهش داشت و ۳۴۰ هزار و ۹۶۰ واحد شد.

شاخص کل هم وزن و شاخص قیمت هم وزن نیز به ترتیب با یک هزار و ۱۵۹ واحد و ۷۳۲ واحد، به ۴۰۰ هزار و ۸۸۷ واحد و ۲۵۳ هزار و ۳۴۳ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور با ۷۱۰ واحد افت، شاخص بازار اول با ۳ هزار و ۶۷۹ واحد کاهش و شاخص بازار دوم با یک هزار و ۳۸۸ واحد رشد به ترتیب یک میلیون و ۷۸۹ هزار و ۱۶۲ واحد، یک میلیون و ۲۶ هزار و ۳۱۸ واحد و ۲ میلیون و ۶۳۶ هزار و ۵۹۹ واحد شدند.

شاخص کل فرابورس نیز در پایان معاملات امروز ۸۷ واحد افت داشت و به ۱۹ هزار و ۸۷۰ واحد رسید.

امروز و در بازار بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۷۴۸ میلیون برگه سهم و حق تقدم به ارزش ۴ هزار و ۴۶۲ میلیارد تومان در ۶۸۹ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد. در فرابورس نیز ۲ میلیارد و ۹۴۶ میلیون برگه سهم و اوراق بهادار به ارزش ۳ هزار و ۳۲ میلیارد تومان در ۳۵۹ هزار نوبت معاملاتی خرید و فروش شد.

بیشترین تاثیر منفی در افت ۲ هزار واحدی شاخص کل مربوط به نمادهای فملی، شپدیس، کچاد و نوری و بیشترین تاثیر مثبت نیز مربوط به نمادهای میدکو، خودرو و وغدیر بود.

نمادهای پرتراکنش بازار امروز نیز سپید، خساپا، برکت، خودرو، فملی، شستا و ولکار بودند.

کد خبر 45136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =