دادوستد ۵۵۵میلیارد سهم در بورس در ۸۷ روز معاملاتی

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته بیش از ۵۵۵ میلیارد انواع اوراق بهادار به ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۲۸۰ هزار میلیارد ریال طی ۸۷ روز معاملاتی در بورس دادوستد شده است.

به گزارش اگزیم‌نیوز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۵۵ میلیارد و ۶۵۸میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۴ هزار و ۲۸۰ هزار و ۹۹۷ میلیارد ریال در بیش از ۵۷میلیون و ۳۱۲هزار و ۱۸۸دفعه در ۸۷ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این در حالی است که تعداد ۵۴میلیارد و ۶۴۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۹۸۰هزار و ۴۹۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص بورس نیز در این ۸۷ روز با ۹۸هزار و ۳۵۴واحد رشد، معادل ۷.۵۲ درصد رشد کرد و در پایان هفته گذشته به رقم یک میلیون و ۴۰۶هزار و ۶۱واحد رسید. شاخص کل هم‌وزن نیز در این مدت با ۳۶هزار و ۵۳۶واحد کاهش، معادل ۸.۳۱درصد افت کرد و رقم ۴۰۳هزار و ۲۶۵واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۸۹هزار و ۶۲۸واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۵۸هزار و ۷۲۷واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۹هزار و ۸۳۰واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۴۲هزار و ۵۷۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۹.۲۵درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۵.۳۷درصد افزایش همراه شدند.

کد خبر 45247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =