فرماندار اسلامشهر: فعالیت گمرک بندر خشک آپرین از شنبه آغاز می‌شود

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه تمامی زیرساخت ها و امکانات مورد نیاز برای فعالیت بندر خشک آپرین فراهم شده است، گفت: امیدواریم با همت مدیرعامل راه آهن و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی از روز شنبه هفته آینده فعالیت این بندر آغاز شود.

به گزارش اگزیم نیوز، مسعود مرسلپور با بیان آنکه گمرک بندر خشک آپرین پس از سالها انتظار به ثمر نشسته و آماده افتتاح رسمی است، افزود: این مجموعه عظیم پس از اتمام عزاداری های دهه نخست محرم به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بندر خشک آپرین با بیش از ۷۰۰ هکتار زمین در منطقه اسلامشهر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز مهم لجستیک کشور و با فعالیت پایانه های حمل و نقل ترکیبی آن موجب تسهیل در ترخیص کالاهای وارداتی بویژه مواد اولیه مورد نیاز کارخانه های تولیدی به کشور می‌ شود.

وی ادامه داد: با راه اندازی این گمرک در این بندر خدمات گمرکی ارائه می شود که این امر هم باعث دلگرمی تجار خواهد شد و از سویی مراحل ترخیص کالاها را تسهیل می کند و باعث فعال شدن حوزه اقتصاد در شهرستان اسلامشهر می شود.

مرسلپور از حمایت ها و پیگیری های مدیران ملی و استانی بویژه استاندار تهران و همراهی های مدیرعامل راه آهن و رئیس کل گمرک کشور برای راه اندازی بندر خشک آپرین قدردانی کرد.

کد خبر 45393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 4 =