دو رویداد مهم تجاری در آلمان

رییس اتاق مشترک ایران و المان از سفر مشترکی که از سوی اتاق ایران و آلمان و اتاق ایران برای توسعه روابط تجاری و حل موانع بانکی بین دو کشور ایران و المان برگزار می شود خبر داد

رئیس هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و آلمان به خبرنگار اگزیم نیوز گفت: سفر مشترکی از سوی اتاق ایران و آلمان و اتاق ایران برای توسعه روابط تجاری و حل موانع بانکی بین دو کشور تدارک دیده شده است. امید یراقی افزود: قرار است در این سفر که با همکاری دکتر پدرام سلطانی نایب رئیس اتاق ایران هماهنگ شده است، در روز دوم مارس مطابق با 12 اسفندماه در برلین برگزار شود که طی آن 100 فعال اقتصادی از شرکت های ایرانی به همراه 300 شرکت آلمانی در همایشی مشترک حضور یابند.

یراقی همچنین از برگزاری همایش بزرگ اتحادیه بانکداران آلمان در تاریخ چهارم مارس برابر با 14 اسفندماه در فرانکفورت خبر داد و افزود: بانک های دولتی و خصوصی ایرانی نیز در این همایش حضور خواهند یافت تا مذاکرات اولیه احیای روابط بانکی دو کشور را پیگیری نمایند.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و آلمان گفت: این همایش صرفا برای موضوعات بانکی و بیمه ای برگزار می شود و شرکت بیمه هرمس آلمان نیز در آن حضور خواهد داشت.

وی افزود: بیمه هرمس آلمان که پوشش بیمه ای کلیه حوالجات تجاری را بر عهده می گیرد یکی از مهم ترین حاضران این همایش است.

یراقی در پایان با ابراز امیدواری از رفع مشکلات بانکی و بیمه ای بین المللی کشور گفت: امیدواریم بعد از تاریخ چهارم مارس احیای مجدد روابط بانکی ایران و آلمان امکان پذیر گردد و بانکهای دو کشور به صورت مستقیم و بدون واسطه با یکدیگر وارد مراودات تجاری و بانکی شوند.

کد خبر 4574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =