مدیریک شرکت آلمانی:هدف ما کمک به صنایع داخلی ایران است

تهران- ایرنا- مدیر فروش یک شرکت آلمانی گفت: با عرضه تجهیزات سنجش کیفیت تولید این شرکت قصد داریم به صنایع داخلی ایران کمک کنیم

کریستوف هاسلر/ Christoph Husler مدیر فروش منطقه ای شرکت آلمانی فیشر واقع در شهر اشتوتگارت، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در حاشیه نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعتی و پژوهشی در زمینه آزمون های غیرمخرب (ndt) افزود: این شرکت در زمینه تولید تجهیزاتی برای سنجش مواد فعالیت می کند.
وی ادامه داد: تجهیزات ما برای نمونه اندازه یک دیوار را نمی سنجند؛ بلکه می توانند اندازه روکش های دیوار مانند رنگ روی دیوار را اندازه گیری کنند. این ابزار برای سنجش کیفیت مواد در تمام صنایع مانند خودرو، ابزار الکترونیکی، جواهر آلات، ساختمان سازی و بسیاری از صنایع کاربرد دارند.
وی در مورد شیوه تولیدات این شرکت نیز گفت: این شرکت صد درصد آلمانی و دفتر اصلی در شهر اشتوتگارت است اما در سراسر آلمان کارخانه داریم.
هاسلر در مورد همکاری های پیشین با ایران نیز گفت: ما از سال ها قبل با ایران همکاری داشته ایم. اما شیوه کار ما در ایران تولید نبوده است؛ ابتدا بازاریابی بوده و سپس از طریق یک شرکت ایرانی به نام شرکت پرتونما محصولات خود را وارد ایران کرده و به مشتری هایمان می فروشیم.
هاسلر که بعد از 5 سال برای دومین بار به ایران سفر می کرد در مورد فعالیت های آتی شرکت فیشر در ایران نیز گفت: درحال سرمایه گذاری در ایران نداریم اما ممکن است در آینده این کار را بکنیم. این امر بستگی به بازار و هدف شرکت فیشر دارد. اما هدف ما وارد کردن ابزار بیشتر برای کمک به صنایع داخلی است و می خواهیم کیفیت تولیدات در صنایع ایران بالا برود.
آزمون های غیرمخرب (non-destructive testing) که به اختصار ان دی تی/NDT نیز نامیده می شود، مجموعه ای از روش های ارزیابی و تعیین خواص دستگاه ها و قطعات ساخته شده است به طوری که هیچ آسیبی یا تغییری در سامانه کلی ایجاد نکند. 
آزمون های غیرمخرب کاربرد وسیعی در صنایع گوناگون از جمله خودروسازی، قطعات موتور، بدنه، مهندسی عمران، هوانوردی و صنایع نفت و گاز دارند. 
سومین کنفرانس بین المللی آزمون غیرمخرب دوم و سوم اسفند به همت انجمن بازرسی غیرمخرب ایران و با همکاری وزارت نفت، شرکت ملی گاز و دانشگاه های تهران، خواجه نصیر و ...در هتل المپیک تهران با حضور کارشناسان صنایع مختلف و بازرسان آزمون های غیرمخرب برگزار شد.
نخستین و دومین کنفرانس بین المللی آزمون غیرمخرب در سال های 1386 و 1387 برگزار شده است. 

کد خبر 4605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 9 =