دست دلالان با توسعه شبکه الکترونیکی توزیع کالا در کشور کوتاه می‌شود

مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دست دلالان با راه اندازی سامانه‌های نوین توزیع مرسوله در شرکت ملی پست و توسعه شبکه الکترونیکی توزیع کالا در کشور کوتاه می‌شود.

به گزارش اگزیم نیوز، رمضان علی سبحانی فر روز پنجشنبه در نشست شورای اداری پست مازندران در ساری افزود: کارکنان پست در استان ها باید سامانه های تجارت الکترونیک را به واحدهای صنعتی، تولیدی و کشاورزی معرفی کنند تا خرید و فروش کالا با حذف واسطه ها در دستور کار قرار گیرد.
وی ادامه داد : دنیا به سمت تجارت هوشمند و الکترونیک در حال حرکت است و باید از ظرفیت فناوری برای رونق کسب و کار شرکت های خدمات رسان از جمله پست بهره ببریم.
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه خدمات رسانی مطلوب و در کنار آن افزایش درآمدزایی در اولویت کاری پست است، گفت: خدمات رسانی پست باید متناسب با ظرفیت و توقعات موجود در جامعه باشد و باید با پیشرفت فناوری، به روز شویم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: خدمات نیابتی پست هم با همراهی دستگاه های اجرایی و خدماتی در کشور رو به افزایش است و فعالیت تنگاتنگ پست در بطن جامعه روند فعالیت اقتصادی مشاغل خرد را رونق داد.
سبحانی فر گفت : تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان با ایده پردازی می توانند از ظرفیت پست برای جا به جایی مرسولات با هدف مقابله با قاچاق کالا اقدام کنند و پست در امر شفاف سازی اقتصادی و فسادزدایی می تواند پیشگام باشد.
وی اضافه کرد: توجه به معیشت کارکنان پست یکی از محوری ترین بحث برای خدمات مطلوب تر به جامعه است و باید تمام متولیان امر نسبت به این موضوع باجدیت بکوشند و کارکنان پست توجه داشته باشند که شرکت پست درآمد - هزینه ای است و بودجه ای از دولت ندارد و باید با خدمات رسانی مطلوب به مشتریان، برای افزایش درآمدها اقدام شود.
به گزارش ایرنا، رمضان علی سبحانی فر، مدیرعامل شرکت ملی پست و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر یک روزه به منظور بازدید از بخش های مختلف پست مازندران و بررسی مشکلات کارکنان این شرکت در قالب سفر یک روزه به این استان سفر کرده است.
۵۲۰ واحد پستی در استان داریم که از این تعداد ۵۱ واحد دولتی است و بیش از ۷۰۰ نفر در این اماکن به صورت نامه رسان فعالیت دارند.

کد خبر 47420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =