تامین سرمایه هالک ترکیه وارد ایران شد

شرکت تامین سرمایه آرمان دیروز میزبان مدیران تامین سرمایه هالک یکی از بزرگترین تامین سرمایه های کشور ترکیه بود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز، در این دیدار که به دعوت تامین سرمایه آرمان صورت پذیرفت تفاهم نام های به منظور گسترش همکاری در زمینه سرمایه گذاری و تامین مالی در دو کشور ایران و ترکیه به امضای مدیران عامل دو نهاد تخصصی بازار سرمایه ایران و ترکیه رسید.
پس از امضا تفاهم نامه مشترک میان شرکت بورس تهران و بورس استانبول این بار نوبت به شرکت های تامین سرمایه رسید تا در گشایش های انجام شده در فضای پساتحریم بتوانند با توجه به نقش خود در فضای بازار سرمایه ، فرایند تامین مالی و سرمایه گذاری را فرا تر از جغرافیای اقتصادی و سیاسی کشور دنبال کنند.
بر اساس این گزارش، روز گذشته تامین سرمایه آرمان پذیرای مدیران تامین سرمایه هالک یکی از بزرگ ترین تامین سرمایه های کشور ترکیه بود. در این دیدار که به دعوت تامین سرمایه آرمان صورت پذیرفت ، تفاهمنامه ای به منظور گسترش همکاری در زمینه سرمایه گذاری و تامین مالی در دو کشور ایران و ترکیه به امضای مدیران عامل دو نهاد تخصصی بازار سرمایه ایران و ترکیه رسید.
در این مراسم چتین کایا مدیر عامل تامین سرمایه هالک با تاکید بر فضای مناسب ایجاد شده در زمینه ورود سرمایه گذاران خارجی به ایران نسبت به ناآشنا بودن این سرمایه گذاران با زیر ساخت ها، ابزارها و قوانین سرمایه گذاری در داخل ایران از اعلام آمادگی نسبت به فراهم کردن شرایط لازم جهت برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با بازار سرمایه ایران در کشور ترکیه با همکاری تامین سرمایه آرمان خبر داد.
وی همچنین نسبت به معرفی سرمایه گذاران خارجی جهت تامین مالی پروژه های داخل ایران و فراهم کردن بستر آن در همکاری مشترک طرفین ابراز تمایل کرد.
در ادامه محمودرضا خواجه نصیری مدیر عامل تامین سرمایه آرمان با تاکید بر همکاری با این تامین سرمایه وابسته به هالک بانک ترکیه در زمینه های مطرح شده ، اظهار داشت: این شرکت همکاری لازم را در خصوص شناسایی هر چه بهتر فرصت های سرمایه گذاری داخل ایران به سرمایه گذاران خارجی و قوانین جاری داخل کشور خواهد داشت.
بنابراین گزارش، در پایان طرفین نسبت به استخراج جزییات این تفاهم نامه طی مذاکرات و انجام همکاری های آتی تاکید کرده و خواستار تبادل اطلاعات بیشتر در زمینه فرصت های همکاری دو طرف در کشورهای ایران و ترکیه طی جلسات آتی شدند.
کد خبر 4760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =