هیات اقتصادی لهستان وارد مشهد شد

مشهد - ایرنا - هیات ۷۰ نفره تجاری و اقتصادی لهستان روز شنبه به سرپرستی معاون وزیر توسعه لهستان و معاون اتاق بازرگانی این کشور وارد مشهد شد

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال شرق کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اعضای این هیات متشکل از مقامات دولتی، تجار و فعالان اقتصادی لهستان در دو مرحله وارد مشهد شده و امروز از شهرک صنعتی توس و واحدهای صنعتی مختلف مشهد دیدن کردند. 
غلامعباس ارباب خالص عنوان کرد: این هیات صبح روز یکشنبه نشستی با فعالان اقتصادی و مسئولان اتاق بازرگانی خراسان رضوی خواهد داشت و در قالب چندین کارگروه مذاکرات دوجانبه را در قالب نشست های تخصصی پیگیری می کنند. 
به گفته وی، معاون وزیر توسعه و چند تن دیگر از مقامات دولتی این کشور عصر یکشنبه دیداری با استاندار خراسان رضوی خواهند داشت و پس از آن نشست این هیات تجاری 70 نفره با استاندار و مسئولان استان برگزار می شود. 
وی ادامه داد: این هیات دیداری نیز با شهردار مشهد خواهد داشت و بازدید از مراکز تاریخی و فرهنگی مشهد چون آرامگاه فردوسی، باغ نادری، حرم مطهر رضوی، گنجینه ها و موزه های آستان قدس رضوی، باغ گیاه شناسی مشهد بخشی دیگر از برنامه های سفر سه روزه این هیات به استان خراسان رضوی است. 
وی گفت: در روز سه شنبه نهالی به نماد دوستی توسط معاون وزیر توسعه لهستان در باغ گیاه شناسی مشهد کاشته می شود. 
ارباب خالص افزود: این هیات بعد از ظهر سه شنبه مشهد را به مقصد تهران برای پیگیری برخی تفاهمات و مذاکرات با مسئولان کشور ترک می کند. 
حدود 1.5 ماه پیش یک هیات اقتصادی 30 نفره از خراسان رضوی به سرپرستی معاون استاندار به لهستان سفر کرد و مذاکرات و تفاهم های اولیه ای در برخی حوزه ها با آنان داشت. 

کد خبر 4800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =