تسریع روند انتقال پول از نیمه فروردین

عسگر اولادی با بیان این که متاسفانه مشکلات بانکی با کشورهای خارجی هنوز بطور کامل رفع نشده است گفت: از نیمه فروردین ماه بر اساس پیش بینی های انجام شده روند انتقال پول آسان تر می شود

صادرات محصولات  مختلف کشورمان به روسیه و چین در سال آینده تسهیل شده و افزایش قابل قبولی را تجربه خواهد کرد. اسد الله عسگر اولادی رئیس اتاق های بازرگانی  مشترک ایران با روسیه و چین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی اگزیم نیوز اظهار کرد: آماده جهش صادرات به روسیه و چین هستیم و در این مسیر مذاکره های خوبی با دولت و نظام بانکی درجریان است.

وی افزود: بانک توسعه صادرات همکاری خوبی با  مجموعه صادر کنندگان دارد و برای تسهیل ارائه خدمات به صادرکنندگان ایرانی  رایزنی ها همچنان ادامه دارد.

 عسگر اولادی با بیان این که متاسفانه مشکلات بانکی با کشورهای خارجی هنوز بطور کامل رفع نشده است گفت: از نیمه فروردین ماه بر اساس پیش بینی های  انجام شده روند انتقال پول آسان تر می شود.

وی ادامه داد: تجارت با چین امسال حدود 39 میلیارد دلار است که سال اینده این رقم باید به 50 میلیارد دلار برسد  و امید است روند صادرات به این کشور افزایش یابد.

عسگراولادی اظهار کرد: روابط با چین و روسیه از دیرباز برای ایران دارای اهمیت بوده است و باید در فضای جدیدی پسا تحریم از توان ظرفیت ها برای افزایش صادرات به این کشورها استفاده کنیم.

 وی تصریح کرد: دو کشور مورد اشاره دارای بازارهای بسیار خوبی هستند که تجار  و بازارگانان ایرانی باید با مطالع دقیق وارد این بازار ها شوند و در این راستا اتاق های بارگانی مشترک با  چین و روسیه آماده همکاری و تعامل با صادرکنندگان است.

کد خبر 4823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =