وزارت صمت با مدیریت "فاطمی‌امین" گام‌های مؤثری برای ایجاد تحول بنیادین برداشته است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره جدید و با مدیریت فاطمی‌امین، گام‌های مؤثری برای ایجاد تحول بنیادین در مسیر حرکتی خود برداشته است.

به گزارش اگزیم نیوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "علی آقامحمدی" در جمع مدیران ارشد وزارت صمت تأکید کرد: هدف اصلی از تشکیل این وزارتخانه، ادغام مسوولیت در چارچوب وظایف و خدمات مشترک بخش بازرگانی و صنایع و معادن بود که در برنامه تحولی امسال این وزارتخانه شاهد این رخداد به صورت عملیاتی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت توسعه منابع انسانی برای تحقق اهداف تعالی سازمانی در هر مجموعه‌ای، افزود: اهداف هیچ سازمانی بدون رشد واقعی نیروی انسانی آن محقق نمی‌شود و این رشد باید در روند کار و با پیوست نظام‌های آموزشی اتفاق بیفتد.

نیروی انسانی تحول‌گرا لازمه تحقق شعار سال
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص عنوان سال، گفت: برای تحقق اهداف شعار "تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین"، نباید مسائل به صورت سطحی مورد توجه قرار گیرند، بلکه نیازمند تأمین زیرساخت‌های لازم در این حوزه هستیم که محور آنها نیروی انسانی تحول‌گرا است.

آقامحمدی، اضافه کرد: معیار ما برای تحقق اهداف سال، افزایش ۲ برابری آمار در حوزه فعالیت‌های دانش‌بنیانی کشور است.

وی گفت: با توجه به رویکرد جدید حاکم بر وزارت صنعت، معدن و تجارت، امیدواریم این وزارتخانه بتواند این فرآیند را به خوبی مدیریت کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه‌داد: اگر نگاه پیشین به موضوعات در اجرای فرآیندهای صدور مجوزها و سایر خدمات مرتبط مبتنی بر همکاری نکردن دست‌اندرکاران باشد، تغییر بنیادین مورد نظر محقق نمی‌شود.

کد خبر 51604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =