وزیر نیرو: سند حمایت از بخش خصوصی ایران و قطر امضا می‌شود

وزیر نیرو با اشاره به نقش موثر تجار در افزایش حجم معاملات ایران و قطر، گفت: سند حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور امضا خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز از وزارت نیرو، «علی‌اکبر محرابیان» در جریان سفر به قطر به‌منظور شرکت در اجلاس هشتم کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر در دوحه، شب گذشته در دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی در این کشور، با اشاره به قابلیت بالای بخش خصوصی در کشورهای همسایه، اظهار داشت: بخش خصوصی پتانسیل و نقش بسیار مؤثری در افزایش حجم معاملات و تبادلات دارد و می‌تواند در روابط اقتصادی دو کشور نیز تأثیرگذار باشد.

وی با تاکید بر توسعه مناسب روابط ایران با همسایگان به‌ویژه روابط مثبت سیاسی دو کشور ایران و قطر، افزود: به‌طور قطع با این سطح همکاری دو کشور، مهم‌ترین هدف ایران پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی در توسعه روابط اقتصادی با قطر است.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر، با بیان اینکه بازار قطر بازاری بکر برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی است، خاطرنشان‌کرد: مهم‌ترین سرمایه در جهان اقتصادی امروز، وجود بازاری مفید، مطمئن، پایدار و دارای پتانسیل برای تجار است.

وی، حضور مشاور حقوقی محلی برای همراهی و مشاوره در امضای قراردادهای اقتصادی را ضروری دانست و با اشاره به پشتیبانی از تجار ایرانی، یادآور شد: به‌طور قطع در اجلاس هشتم یکی از اسناد مهم امضا شده درباره حمایت و پشتیبانی از بخش خصوصی ایرانی و قطری برای توسعه همکاری‌ها خواهد بود.

وزیر نیرو روز گذشته به منظور شرکت در هشتمین اجلاس مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و قطر با استقبال مقام‌های رسمی این کشور، وارد شهر دوحه شد.

کد خبر 53377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =