امسال ۲ هزار واحد صنعتی راکد به چرخه تولید باز می‌گردد

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از وجود ۱۳ هزار واحد صنعتی راکد در کشور خبر داد و گفت: از این تعداد در سال‌جاری ۲ هزار واحد به چرخه تولید بازمی گردد.

به گزارش روز پنجشنبه اگزیم نیوز، علی رسولیان در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری در آستانه سفر رییس جمهور به استان اظهار داشت: سال گذشته نیز ۲۲ هزار واحد صنعتی راکد احیا و به چرخه تولید بازگشت.

وی ادامه داد: امسال نیز با توسعه کلینیک‌های عارضه‌یابی و ارایه مشاوره به فعالان اقتصادی و با کمک ظرفیت‌های قانونی و استانداران تلاش می‌شود تا ۲ هزار واحد دیگر نیز به چرخه تولید بازگردد.

معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصریح کرد: برای اجرای هر چه بهتر سیاست فعال‌سازی واحدهای راکد در کشور تمرکز ما بر اعتبارات و تسهیلات نیست بلکه تمرکز بر جذب بخش خصوصی است چراکه بررسی های انجام گرفته حاکی از آنست که واحدهایی در تولید موفق هستند که توسط بخش خصوصی توانمند اداره می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از واحدهای صنعتی نیز در خصوص تامین مواد اولیه با تنگنا مواجه هستند که تلاش می شود این چالش نیز برطرف شود.

رسولیان به عنوان نماینده تام الاخبار وزیر صنعت، معدن و تجارت روز چهارشنبه به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد و با حضور در میر ارتباطات مردمی به صورت مستقیم مطالبات و مشکلات مردم این استان مورد پیگیری قرار داد.

رییس جمهور قرار است روز پنجشنبه ۱۹ خرداد به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

کد خبر 53462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 14 =