وزیر صمت: سرمایه‌گذاری صنعتی در کردستان مستلزم شناسایی ظرفیت‌ها است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: انجام سرمایه گذاری صنعتی و ایجاد اشتغال نیازمند شناسایی ظرفیت های موجود در بخش های صنعت، معدن و تجارت کردستان است.

به گزارش اگزیم نیوز، سیدرضا فاطمی امین روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان دهگلان بر شناسایی ظرفیت های صنعت، معدن و تجارت در همه شهرستان های استان کردستان تاکید کرد و اظهار داشت: وقتی این ظرفیت ها به طور کامل احصا شده باشد زمینه ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال فراهم می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت که صبح امروز جمعه به همراه رییس جمهور به استان کردستان سفر کرده به عنوان نماینده دولت راهی شهرستان های قروه و دهگلان شده است.

فاطمی امین در ادامه با اشاره به بازدید خود از ۲ واحد تولیدی اضافه کرد: به دلایل متعدد واحدهای تولیدی با مشکلات و مسائل زیادی مواجه هستند که برای برطرف کردن آنها همه تلاش و توان خود را بکار گرفته‌ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ثبات نرخ ارز منجر به کنترل گرانی و تورم خواهد شد، ادامه داد: وام ارزی و ریالی در راستای حمایت بیشتر از واحدهای تولیدی و بهبود وضعیت کسب و کار و معیشت مردم پرداخت می شود.

فاطمی امین افزود: برای تامین اعتبار مورد نیاز واحدهای تولیدی بخش صمت کردستان، ۱۰ هزار میلیارد ریال در این سفر قرار شده مصوب شود که در قالب تسهیلات بانکی به این واحدها پرداخت خواهد شد.

استان کردستان امروز جمعه میزبان سفر استانی آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات همراه است.

کد خبر 54281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =