تکذیب قطع سیستم گمرک بازرگان/ افزایش ۱۵ درصدی فعالیت در روز گذشته

مدیرکل گمرک بازرگان ضمن رد فضاسازی‌های دیروز(پنجشنبه)برخی رسانه‌های مجازی مبنی بر قطعی سیستم گمرک اعلام کرد روز گذشته فعالیت این گمرک مرزی ۱۵درصد بیش از روزهای دیگر بوده است.

به گزارش روز جمعه اگزیم نیوز، رامین ظهیری مدیرکل گمرک بازرگان اظهار داشت: فیلم منتشره در فضای مجازی مربوط به روز گذشته نبوده و متاسفانه با چاشنی صداگذاری نیز  همراه شده است.

وی افزود: سامانه های گمرک برای انجام خدمات گمرکی نه تنها قطع نبوده بلکه با تلاش های همکاران ما ۱۵ درصد بیشتر کامیون ورودی و خروجی پذیرش شده است.

مدیرکل گمرک ضمن تشریح فعالیت تجاری این گمرک گفت: از صبح پنجشنبه تا ساعت ۲۰ بیش از ۱۴۵ کامیون دارای محموله تجاری برای خروج از مرز به ترکیه و ۲۵۵ کامیون حامل کالا برای ورود به کشور از ترکیه توسط گمرک پذیرش شده و ۶۲۰ کامیون  در محوطه نیز تشریفات گمرکی آن انجام شده و وارد کشور شدند.

ظهیری  افزود: در روز مورد بررسی سامانه گمرک پایدار بوده و اساسا ادعای قطعی سیستم و معطلی رانندگان محترم کامیون به این دلیل کذب محض است.

روز گذشته خبری جعلی در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه ظهر پنجشنبه ۲۰ مرداد، صدها کامیون حاضر در گمرک بازرگان در اعتراض به قطعی‌های متعدد سیستم الکترونیکی گمرک و بی‌تدبیری و بی‌مدیریتی مسئولان گمرک دست به اعتراض زده‌اند. این رانندگان امیدوارند با بوق‌های ممتد کامیون‌های خود صدای اعتراضشان را به گوش مسئولین برسانند.

کد خبر 55233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =