رشد ۶۷ درصدی مانده سپرده های شعب در دولت سیزدهم

مدیر امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران گفت: مانده سپرده های شعب این بانک در پایان تیرماه سال جاری با رشد ۴۰ درصدی از ۸۰ هزار و ۴۵۲ میلیارد ریال به ۱۱۲ هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال رسیده که این رقم نسبت به دوره مشابه سال ماقبل ۶۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش اگزیم نیوز، یوسف نجدی، به مناسبت هفته دولت اظهار داشت: در این بین شعبه مرکزی با ۵۴ هزار و ۵۷۷ میلیارد ریال، میرداماد با ۲۲ هزار و ۴۸۲میلیارد ریال و تبریز با ۷ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال بیشترین سهم را از نظر مانده سپرده ها (ارزی و ریالی) در بین شعب بانک به خود اختصاص داده اند.

وی ادامه داد: مانده تسهیلات اعطایی شعب در مقطع یادشده با رشد ۲۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ماقبل از رقم ۸۸ هزار و ۴۳۳ میلیارد ریال به رقم ۱۱۳ هزار و ۵۶۵ میلیارد ریال رسیده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ماقبل، رشد ۶۰ درصدی را نشان می دهد.

معاون امور شعب و بازاریابی بانک توسعه صادرات ایران، عملکرد بانک در شاخص برات اسنادی وارداتی در مدت یادشده نسبت به مدت مشابه سال قبل را ۳۲ درصد اعلام کرد و گفت: بیشترین سهم این شاخص به ترتیب متعلق به شعبه اراک و سنندج است.

نجدی افزود: عملکرد شعبه در شاخص حواله های ارزی وارده و صادره در پایان تیرماه سال جاری بالغ بر ۴۴۸ میلیون دلار بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۲۱ درصد رشد داشته است ضمن اینکه شعب مرکزی، اردبیل، کرمانشاه و قم به ترتیب بیشترین سهم را در این شاخص کسب کرده اند.

کد خبر 55760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =