مراسم روز ملی صادرات امسال را اتاق ایران برگزار می‌کند

معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران گفت: برگزاری بیست‌و ششمین سالروز ملی صادرات به اتاق ایران سپرده شده و قرار است این مراسم اواخر مهرماه با حضور رئیس‌جمهور برگزار شود.

به گزارش روز یکشنبه اگزیم نیوز، علی چاغروند ضمن اعلام این خبر که قرار است مراسم روز ملی صادرات توسط اتاق ایران برگزار شود، از هماهنگی برای حضور رئیس جمهور در این مراسم خبر داد.

براساس اظهارات او حضور رئیس جمهور و تقدیر ایشان از صادرکنندگان برتر کشور به ویژه در شرایط کنونی حاکم بر اقتصاد می‌تواند بسیار امیدوارکننده باشد.

معاون کمیسیون‌ها، مجامع و شوراهای اتاق ایران در ادامه به فرآیند انتخاب صادرکنندگان برتر که شامل صادرکنندگان نمونه و ممتاز می‌شود، گفت: انتخاب این افراد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت با مشارکت نمایندگانی از اتاق ایران انجام شده و قرار است مراسم این روز نیز توسط بخش خصوصی برگزار شود.

چاغروند درباره معیارها و شاخص‌های انتخاب صادرکنندگان برتر نیز به ماده 4 آیین‌نامه تشویق صادرکنندگان اشاره و تصریح کرد: طبق شاخص‌های موجود، 74 گروه کالایی و خدماتی تعریف شده که در چارچوب 50 صادرکننده برتر انتخاب و معرفی می‌شوند.

کد خبر 56152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =