حذف امضاهای طلایی در احداث جایگاه‌های سوخت کشور

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با صدور مجوز احداث جایگاه‌ ها از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور، امضاهای طلایی برای احداث جایگاه‌های سوخت، حذف خواهد شد.

به گزارش اگزیم نیوز، جلیل سالاری امروز یکشنبه در مراسم رونمایی از زیرساخت‌های ایجاد شده در راستای تکالیف قانونی ابلاغی به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه تامین سوخت کشور و مراسم اربعین در حال انجام است، افزود: در حالی که بر اساس تکلیف قانونی باید یک میلیون و ۴۶۴ هزار خودروی عمومی باید تبدیل می‌شد، اما تنها حدود ۴۰ هزار خودرو تبدیل شده بود.

وی ادامه داد: در بخش‌های دیگر نیز مشکلاتی وجود داشت و تصمیم گرفتیم مکاتبات را کنار گذاشته و نشست با سازمان‌های بیرونی برگزار شود و بتدریج تفاهم بین سازمان‌ها ایجاد شد تا این ۵ طرح اجرایی شود.

وی با بیان اینکه هنوز چند موضوع دیگر باقیمانده و در تلاش هستیم تا این طرح ها سریع‌تر به نتیجه برسد، افزود: همدلی و هماهنگی بین دولت و مجلس کمک کرد تا این دستاورد که یک وظیفه قانونی بوده به نتیجه برسد.

به گفته سالاری، با این اقدامات امضاهای طلایی برای احداث جایگاه‌های سوخت، حذف خواهد شد.

وی به تامین پایدار سوخت موردنیاز کشور تاکید کرد و گفت: سوخت‌رسانی در سراسر کشور در حال انجام است.

سالاری با بیان اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، شرکت توسعه‌ای شده است، افزود: می‌توانیم سرمایه‌گذاری و مشارکت کرده و در زمینه‌های بین‌المللی مانند سوآپ وارد شویم.

کد خبر 56167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 13 =