۲۵ میلیارد تومان کالای تملیکی در پنجمین حراج حضوری فروخته شد

۲۵ میلیارد تومان کالا در پنجمین مرحله از حراج حضوری سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی فروخته شد.

به گزارش روز دوشنبه اگزیم‌نیوز از سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، پنجمین مرحله از حراج حضوری کالا توسط سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به شماره ۱۴۰۱۰۵ برگزار شد.

این حراج که در سالن آمفی تئاتر دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران و با رعایت تمهیدات و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و حاکم بر این نوع حراج برگزار شد، از ۱۹۵ گروه کالایی بالغ بر ۹۳ گروه شامل ابزار و ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات الکترونیکی، لوازم پزشکی و خانگی، تلفن همراه، ظروف شیشه‌ای، کالاهای سریع الفساد و لوازم آرایشی و بهداشتی به فروش رسید که ارزش آن حدود ۲۵ میلیارد تومان بود.

در ابتدای برگزاری این حراج، سعید غلامی معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال بیان داشت: در این مجموعه حراج‌ها مناسب‌ترین کالاها جمع‌آوری و تعیین تکلیف شده تا در کمترین زمان ممکن به سرمایه‌های مولد تبدیل شوند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری حراج‌های حضوری و مزایده‌های الکترونیکی تأثیری در افزایش تورم کالاها ندارد و با توجه به قیمت کارشناسی پایه و فضای رقابتی، منجر به کاهش تورم این نوع اقلام می‌شود.

معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی افزود: این حراج‌ها به مثابه گردهمایی‌های مردمی هستند که سبب تقویت فضای رقابتی و شفافیت بیشتر فروش اموال تحت تملک سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خواهد شد.

کد خبر 56351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 4 =